Jobb

Jobb 13-08

Såhär kommer jag se ut imorgon bitti. 19 timmar utan sömn känns ganska härligt, helt jävla underbart! Jag som sov dåligt inatt också. Typiskt, väldigt typsikt..

 

 

#1 - - M A T H I L D A ♥:

SVAR Ja jag är inte lika insatt nu för tiden heller haha.. tycker bara det är kul o höra musiken oh så, ;) Och man vill ju veta vad som händer när alla snackar om det.. hihi

#2 - - Cookie:

sv: haha^^

oh stackars dig!

#3 - - Ana:

jag läste samhällsvetenskapligt program men jag hade jobb innan när ajgs tuderade och hela tiden sen jag var 15 så i sju år har jag jobba tsom servitris men det var inte lika kul längre så jag sa upp mig fårn ena stället av personliga skäl och på ett annat ställe fanns det inte jobb när jag väl hade gått över men så kan det vara ibland

#4 - - Emmis:

svar; jadu.. eftersom jag är sjukis så blir det en hemmakväll XD din då?

#5 - - Ana:

jag var med killen och nu tittar jag på 5:an tv =) sj?

#6 - - Erika:

sv: Ja den låten är superbra :D

#7 - - Nataya:

Sv: Jaa Super Mario är verkligen riktigt roligt, i totally love it! :D:D

Idag har jag jobbat, sedan vart till min pappas grav och nu är jag med en kompis :D Vad har du gjort idag? ^_^

#8 - - e l i n s:

sv; härligt att höra!

Jo, imorgon så ska jag in till stan och träffa robin bengtsson, och senare på kvällen blir det tjejkväll kan jag gissa! (;

Annars inget, du då? :D

puss

#9 - - Anonym:

jaa men självklart;)



imorgon jobbar jag sen drar jag på MMA-galan med min kille ;)



så va händer sj?

#10 - - alice:

svar: det är kanon:) vad gör du?

#11 - - Alison:

Älskar verkligen din header, så cool ;D

Och bilden i inlägget... Hahaha, så känner man sig alltför ofta nuförtiden :o

#12 - - Anonym:

sv; haha vad jobbar du med? (;

#13 - - Jasmin:

Vad jobbar du med??:)

Kramis.

#14 - - E m m a:

Sv; Ja det är det (: Vad gör du?

#15 - - vesna.blogg.se:

jobbigt :(

#16 - - Cajsa:

ja eller hur!? :O det skulle bli så jävla mycket bättre!

#17 - - ιиєsιтα ♥:

fira halloween ska vi följa bloglovin

#18 - - Sandra - Piffad:

sv: samma här! :) kram

#19 - - CLIP:

oj! vad jobbar du med?

#20 - - SARA:

Rackarns då, den lockkrämen från MOP är så himla populär så den brukar alltid ta slut direkt ;) Men vad heter den du köpte från schwarzkopf då?:) Kram

#21 - - Tess:

Haha, men man behöver inte göra allt ju!

Idag ska jag shoppa lite och handla mat. Sen är det hockey som gäller. I morgon ska vi ha brunch här hemma, innan vi åker och kollar på fotboll. Så det är mycket sport i helgen, men jag gillar det!



Vad ska du göra i helgen? Jobba inte ihjäl dig..

#22 - - veronika:

Lät som ett tufft pass :(

#23 - - Amanda:

hej jag ska ha en dagens fråga och ajg underar om du vill vara med och svara rätt den är jätte enkel så du kan kolla in minb logg nu okej men ha det så bra bye bye och föresten snygg blogg jag älskar den

#24 - - S A N N A:

i dag blir det nog att vara med en tjej som är efterlängtad : )

själv ?

P & K

#25 - - rebecca:

ja visst är det så.



inte fira direkt, men ska nog på fest :) själv åd?

#26 - - Malin-Hockeyfruga:

åh tack, köpte den på secnd hand men den är från object, finns på vero moda/only/white :) oh de va ett långt pass:S

#27 - - amanda janson:

inte så mycket än så länge:D sj?

#28 - - ANGELICA:

tack :D

Japp, var på halloween fest igår så :) dudå?

#29 - - simone:

Nä, jag tror inte att ja ska fira det, ska du? =)



Kram

#30 - - Sessan:

Stackars hjärtat =/ Auuuw, söööööööööt du är! Du gör mig bara för glad i denna oerhört långsamma dag..



Gud vad gullig du är, återigen! Skall du spexa ut dig till ngt?

#31 - - Sofia:

jo precis det är det som jag menar, ja. synd att de inte kan tänka som oss bara, vissa utav dom.. haha, men jaa.. allt bra med dig annars? :) puss

#32 - - Mina:

God eftermiddag..Min fredag var en skön dag med min vän & min kära på kvällen.Hoppas att det kommer gå bra på jobbet i dag.kram

#33 - - Anonym:

svar:

nja, jag vet inte riktigt. Pojkvännen åker här ifrån idag sen vet jag inte vad som händer.. själv dÅ?



kollade du på idol igår?

#34 - - NOESCAPE:

sv: haha, okey ;D nja, vet inte n. sj? ;D

#35 - - Maria:

sv: Haha :D För min del är det ingen nostalgi alls, för jag var inte ens född då. Jag tycker bara att den är otroligt irriterande.



Idag ska jag till kyrkan och sen ikväll blir det troligen lite smått halloweenfirande med familjen. Hur ser din dag ut? :)

#36 - - linda:

sv; tack så mycket! :) <3

hur mår du? kram

#37 - - jennifer:

jag rekommenderar den! ^^

#38 - - linda:



Oj, du måste gå och sova! :O

Var nightgibb fun? Mycket spelande och snack? Jag vakna nyss, ska börja denna dag med frukost och vad ska du göra? kramar

#39 - - J E S I (jesi.blogg.se):

kolla på iflm :) sjd?

#40 - - Emma:

Kan tyvärr inte berätta om den för den blev inställd så fick gå på en annan istället... Såg trubbel i paradiset och den var faktiskt riktiogt bra den med<3

#41 - - Cicci:

Åh, låter underbart, haha! Brukar göra detsamma! Jobba jobba jobba låååånga pass! Vad jobbar du med?

#42 - - jenny:

the last house on the left :D

fast det var en thriller, haha, men den var fortfarande läskig o så :)



puss

#43 - - Ylva:

Måste bara säga att jag älskar din hårfärg, passar dig sjukt bra! :)

#44 - - Johanna:

naj tycker inte det är jobbigt med biverkningarna, jag tar det som ett gott tecken för dte gjort någon nytta :)

#45 - - Moa:

Nä, jag tycker också att det skulle vara bättre med Selena. De är sötare tillsammans. :)

Det är inget fel på jämnåriga, (bara de inte beter sig som om de vore fem år!)

#46 - - ina:

undersötersk

#47 - - anna:

hoppas jobbet går bra iaf :d

#48 - - Helen:

Trevlig Halloween! ♥

#49 - - Emma:

ojoj! lycka till! <3

#50 - - Frida:

Svar: åh, tack så mycket ^^

#51 - - angelica:

Sv: men gud tycker du? :) tack haha..

jag ska inte göra mycket, kolla lite tv tror jag..duda? :)

#52 - - LINN:

hejsan :) är allt bra med dig?

Till top