Italienarna är i farten!

 

Spännande nyheter gott folk!

För er som önksar livet ur allt som har med disk att göra, kan nu andas ut! Vad sägs om att äta upp den efter du har ätit klart?

Tallriken kommer vara gjord av en hårdare variant av bröd. Så pass mjukt så man kan äta det och så pass hård för att klara av en omgång i micron.

 

Smart? Jaaa, de är det allt. Med tanke på hur mycket jag hatar att diska så är jag nog redo att äta upp fanskapet!

 

Va tror ni?

#1 - - linda:

sv; okej! :P

musik! kram

#2 - - angelica:

Sv: Tack:D

idag ska jag kolla på tv..:) sen göra lite matte ockå :/ duda?

puss..

haha,jah skulle nog också äta upp den ;D haha

#3 - - jennifer:

visst är den fin! :)

just nu svarar jag bara på kommentarer ^^ dudå?

#4 - - Simone:

Haha vad slappt, kommer nog bli rätt dyrt i längden dock om man som jag äter 7 gånger om dagen :D

#5 - - Anonym:

Haha hatar ju att diska så varför inte :D

#6 - - Lexie:

allt bra med mig :) själv? :D

haha vad coolt :D

#7 - - tess:

haha jag hatar oxå att diska och har flera gånger vöervägt att täa på plasttallrik när jag är ensam :P så jag skulle nog oxå äta upp fanskapet, hahaha

#8 - - jenny:

ja, allt är bara bra! allt bra själv? =)



puss

#9 - - jenny:

håller med om att det är en bra uppfinning, men jag har faktiskt inget emot att diska, haha, men hade ändå vart skönt med en sån tallrik =)

#10 - - stefan:

Man kan även se det ur ett miljöperspektiv, inget diskmedel behöver användas och inget vatten för att diska i helle:) haha

#11 - - Sandra - Piffad:

sv: Ja, bästa sidan! :) Bra om man har brist på presentidéer! Kram

#12 - - jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se:

BB låten? xD

#13 - - Maado:

Haha, jag skulle inte banga på det här inte.

Ah, I have missed you during the break. Good to be back =) <3

#14 - - linda:

mums :D HAHAHAHAHA orkar inte helelr diska:(

#15 - - ida myrin:

sv: ja men visst är dom? :D

van helsing kanske inte är den allra bästa dock, haha.

#16 - - Nellyhaglund:

svar' okej! ikväll sitter jag bara här vid datan, du själv då? :)

#17 - - E m m a:

Sv ; Jaha du ;D



Jag är lite Italiensk :)

#18 - - MISSEXTRA:

sv: den var bara bra:)

#19 - - Sessan:

Hjärtat följ min blogg med bloglovin! <3

#20 - - Mimmi:

DEN VILL JAG HA.

Gud va roligt att ata sin egen tallrik!!

Diska ar u DOOtrist.



Japan ar inte underbart nagonstans just nu, kanns som jag kommer fa panik snart innan jag vanjer mig, haha. Det ar sant jobbigt vader nu nar det ar kallt men fuktigt. Sa lagenheten ar svinkall men anda fuktig sa tvatten vill inte torka.. det ar sa jobbigt man far liksom inte komma hem och fa en paus fran vadret utanfor utan det forfoljer en hem! Enda sattet att fixa det ar ACn men man kan inte sova med den pa : ((

#21 - - SARA:

Haha vilken rolig idé :D Kram

#22 - - Marcus Å:

Jag håller med dig i den frågan. Vissa skriver ju bara massa skit som inte alls är intressant kan jag känna. Vad tror du det är som driver dessa att hålla på så? :S

#23 - - Anonym:

ja allt är bra! :D Jag är bara lite trött ^^ Hihi sj? =)

#24 - - simone:

Hej! Ja allt är bra med mig idag! ;) jag är bara lite trött haha ^^ sj? =)

#25 - - NOESCAPE:

sv: Nej, typiskt! :/

Vad görs hos dig? (; kramar!

#26 - - Emma:

okej den är snygg:D

#27 - - VIKTORIAE.BLOGG.SE - Bloggen som handlar om självkänsla, tankar och tips!:

Sv: Hej! Vad kul att du är intresserad av en tävling där man kan vinna min "blok"! Jag kommenterar till dig när det blir av.. så missar du inte det.



Hm, även om jag hatar disk så känns det inte som att det kan smaka så gott..

#28 - - ina:

vad gör du då?

#29 - - Alexandra:

Haha låter ju as bra :)

#30 - - RONJA:

svarar på kommentarer! :) själv då?

#31 - - http://gaabriiellaas.blogg.se:

ska träffa en kompis sen :) sj?

#32 - - Anonym:

fin blogg:)

Till top