Hit me with your best shot!



Här om dagen inskaffade vi ett Guitar Hero!

Så den här låten man ju suttit och spelat ungefär 235656 gånger, tröttnar aldig!

 

Okej, inte på expert, men easy & medium! Svårare än så blir det inte! Hoho..

#1 - - Leia:

Har handlat idag och senare ska jag bjuda pappa på middag här hemma.

Själv då gumman? =)

#2 - - Anonym:

Tack du :)

#3 - - Malin:



Mysig blogg :)

#4 - - Vanadesse.:

hehe jag e lite krasslig men överlever hehe =) hur e d sj? oh guitarhero e så sjukt roligt! ska försöka tvinga min bror att spela imorgon när jag kommer hem till familjen ;)

#5 - - SARA:

Guitar Hero är kul :D Men jag kan bara spela på easy, sedan blir det för svårt för mig ;) Kram

#6 - - teSz:

SV: hehe okej, vad jobbar du som?



Själv gör jag inte så mkt, fixat till mig lite o ska snart åka till sthlm :)



pusss

#7 - - Simone:

Sv: Aj :/ Men man kan ju inte sitta vid tvn jämt :D



Easy är nog mitt plan faktiskt :D

#8 - - Anonym:

sv: hehe allt bra idag?

#9 - - emelie:

hihi okej, jo tänkte göra en där men de vart inte nå xd

GH e kul! :D

#10 - - Takai:

svar;

ååh, jag vet <3

så himla söt.

#11 - - m':

ja med :D allt bra idag? KRAM

Till top