Fransk manikyr

 

När jag blir uttråkad, då gör jag alltid något som jag inte borde. Som idag, satte på lösnaglar. Vilket resulterade till snygga fingrar med jobbigt som fan att skriva med..

Men jag är snygg ialla fall!

 

Bild på dom kommer imorgon.

 



Kul att se att det står "Frank maikyr" istället för "Fransk manikyr"! Men nu är det ändrat.

#1 - - Anonym:

hejsan jag sitter och svarar på en massa kommentarer, vad gör du?

#2 - - Yummy ^♥ ^:

Hihi ja visst har dom!

Allt bra? ^^

#3 - - CLIP:

det är ju bra att det blev snyggt iallafall=)

#4 - - Veronika:

Önska mina naglar såg ut sådär :D

#5 - - Linda:



Jag har tränat. själv? kram

#6 - - O T H I L I A:

hih ja tack:D:D

#7 - - Marina:

ikväll blir det att chilla lite, med en kompis :) dudå?

#8 - - Kusin Elin:

Tänka sig, här söker man på lindts choklad och så dyker din blogg upp! :-P Vad fin den är. :-) Emma hälsar

#9 - - nicole:

Hejsan:)

vad händer för dig i helgen?



love/nicole

#10 - - Sanna:

så roligt! det känns väldigt roligt i början men när man vant sig är dt värt besväret ;)



P.O.K. sanna

#11 - - nadja:

fransk manikyr är ju ur snyggt :)

#12 - - jennifer:

okej ^^ kulkul!

#13 - - Daniela:

Jo jag älskar det! =) tycker om att jobba med händerna och röra mycket på mig sen att träffa nya människor varje dag och jobba med massa människor i min omgivning.. =)



vad jobbar du med, äre eget företag som det står i bloggen? Puss

#14 - - Emelie:

Nice! Vad roligt för dig :D



Ikväll ska jag till Huskvarna och se Bob Hund spela! Super roligt :)



Puss!

#15 - - Malin:

SV: Jag ska bara ta det lungt framför idol, själv? :)

Lust att lägga till på blogglovin kanske? :D

#16 - - FRIDA - It´s all about me:

sv; Okej :D



Rösta gärna på mig här http://www.tv4.se/1.1173520?i=184 om du inte redan har gjort det förstås. Det hade betytt jätte mycket för mig! :) <3

#17 - - Melisa:

fransk manikyr är jättesnyggt, önskar att jag hade långa naglar för då skulle jag ha det hela tiden :)

#18 - - jenny:

Kul :)



Jag ska inte gör s¨mycket idag. Åka på barnkalas och städa typ. Dudå?

#19 - - lina:

jobbigt att jobba natt =/ vart jobbar du?

#20 - - Jagheterintesune:

Vilket märke använde du? :)

#21 - - josefin:

fransk manikyr är alltid fint :)

Till top