Fram med kniven!

 

Titta vad jag såg på vlt.se!

Här i Västerås kommer vi få en konstfryst isbana på stora torget! Hur fantastiskt är inte det? Äntligen händer det lite roliga saker här även på vintern.

 

Nu efter jobbet ska jag hoppa ner i källaren och leta bland kartongerna efter mina skridskor. Jag tror bestämt att det ska ligga i en sliten reseväska.

Fast om vi ska vara realistiska så tror inte jag att mina fossingar kommer i skridskorna som jag har haft sedan.. mellanstadiet?

 

Men om vi skär av en bit av hälen så ska det inte vara några problem, hoho!

 

#1 - - iza (::

sv: Ja han är ju det! :)

Ja min dag är super bra, fick lov idag så ;)



Hur har din dag varit?

#2 - - Viktoriae.blogg.se - Bloggen om självkänsla, tankar och tips!:

Det var längesen jag åkte skridskor..hehe

#3 - - Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ:

jodå här med :) läs gärna mitt senaste inlägg om vad som hände i skolan idag! :O

kram

#4 - - Elin:

:O Jag vill också åka skridskor! Sån bana skulle de haft i Kristianstad också

#5 - - Jenny/olle:

Åh då kommer jag och åker skridskor med dig =)

Till top