En stund i rampljuset!

Nu var det ett dags för en utmärkelse, ge credit, att hylla. Ja, kalla det vad ni vill.

För er som inte är bekanta med detta så väljer jag ut någon som jag anser förtjänar en stund i rampljuset.
Så de här är den ända gång eran åsikt inte har någon betydelse!

Ja, ni börjar ju hajja detta vi de här laget! Hur som haver..

Denna blogg som jag vill lyfta fram skrivs av Veronika. Hennes blogg är ganska lik min, mycket vardags snack men även en massa åsikter om aktuella nyheter. Självklart fastna jag för hennes blogg!

I den bloggkrets jag har rört mig i, har jag inte stöt på många som faktisk skriver sina åsikter och står för vad dom tycker. Väldigt uppfriskande om du frågar mig.

Hon själv är en riktigt trevlig tjej, så jag tycker absolut att ni ska ta er en titt!
#1 - - Lona- TÄVLING Månadens bloggdesign!:

sv:; helt okej1 :D

#2 - - Daja:

tycker du att man ska retuschera bilder i modetidningar?

#3 - - MÄÄÄNDY - ♥:

Det blev äntligen midsommar :)



vad görs ikväll då? =)

#4 - - ffay -:

Hej! Vill du bli länkad i min blogg dt ända du behöver göra är att rösta på mig här : http://www.tv4.se/1.1173520?i=116



Så länkar jag dig senare på dagen imorgon och alla andra som röstat ! :)



(skriv i mitt senaste inlägg att du röstat så jag vet http://ffay.blogg.se)

#5 - - Erika:

Sv: idag har jag städat, pluggat och tagit det lugnt. själv då?

förlåt för sent svar förresten..

#6 - - Lovisa:

ja vet =D haha , du med ju :)

#7 - - Lovisa:

ja vet =D haha , du med ju :)

#8 - - pelle:

Åh, grymt val - jag gillar Veronika! Hon är skitcool!

#9 - - tess:

gillar oå hennes blogg :)

#10 - - Jagheterintesune:

Mm, det har jag också tänkt på! :) Men vet inte hur jag ska göra. HJÄLP! :p

#11 - - Emma:

Hehe ja, vi har konserter lite då och då för att jag går i musikskola:)

#12 - - Melisa:

tack :) men det blev en förlust på straffar :( synd :/

#13 - - Sandra:

får kika in på den tjejens blogg :)



kram

#14 - - Hilea:

Hoppas du sovit gott=)

#15 - - Marcus Å:

Allt bra idag?



Kram

#16 - - Emmeli:

Tack så mycket :)

#17 - - Simone:

Bra val där! :)

#18 - - Sanna:

Sv- visst är det super roligt att vara konditor! Det yrket passade mig perfekt som är väldigt kreativ av mig, men sen kan man ju inte alltd få hålla på med det man vill (man måste ju tydligen ha pengar för att kunna leva oxå?). Men någon gång i framtiden kanske...



Hur är det med dig då?



P.O.K. Sanna

#19 - - Evelina:

Brukar också följa hennes blogg! =) Allt bra med dig idag?

#20 - - angelicaa:

Sv: okej så trevligt :D

ja ikväll ska jag inte göra så mycket..kollar på lite tv tror jag..ha en skön hemma kväll helt enkelt..du själv?

Hennes blogg va jätte fin ju!

#21 - - Tina:

tack för tipset tror jag har besökt den tidigare men det skadar ju aldrig att ta en till titt=) kram å puss Tina

#22 - - Anonym:

hejsan jag sitter och svarar på kommentarer, vad gör du?

#23 - - Janina - Modellen som skiter i alla måsten:

SVAR:



Thanks! :D Vad kul att du tycker det även i lite mer mysko outfit :) kul med ett bloggtips också!

#24 - - Maria - livet i Milano ☆:

alltid trevligt att få tips =)

#25 - - Veronika:

Jösses vad snällt! Tack så hemskt mycket :) Nu blev jag faktiskt lite rörd! Min skitdag blev genast lite bättre! :)

#26 - - Veronika:

Du är bara för gullig, kommer jag sova gott i natt! :) För det värmde verkligen!

Till top