Älskad

 

Nu blir det ett sånt här klyschigt inlägg om hur mycket jag älskar min karl, men jag kan inte låta bli.

 

Min älskling är det bästa som finns i mitt liv. Vad skulle jag göra utan honom?

Han är min bästa vän i alla vägen och det finns inte en männsika som jag litar så mycket på som jag gör med honom. Han finns där när jag är glad, ledsen, arg, förbannad, lycklig & förvirrad. Ja, listan kan göras lång. Kort sagt:

 

Han finns där för mig, som jag finns för honom.

#1 - - Emelie:

Åhh vad kul att höra att det gick som planerat! :)

Det är bara bra med mig, jag pluggar på vettu ;)

Hur är det själv?? :)



Åhh, så fint! :*

Jag är glad för din skull :D !!

Kärlek är bland det finaste man kan uppleva!



Ja precis, föräldrar ska agera från första början :)



Hehe, tack så mycket! :D Kul att du tycker det!



*Puss på dig chokladpudding! ;D*

#2 - - Vanadesse.:

vilket sött inlägg ^^

#3 - - CLIP:

ja, visst är den!:)

#4 - - teSz:

Sv: härligt du :) jodå det är helt okej med mig :)

vad gör du då? PUSS

#5 - - SARA:

Haha ja eller hur, vi är så renliga av oss, haha :D spelade in massa fula videoklipp i måndags, så det kommer flera ;D



Naw, sötnosar! :) Kom på nu att jag aldrig har sett din karl innan ju!

#6 - - emelie:

jaha okej, roligt! :)

jodå de är bra här i min värld bara en sak som fattar, hihi. hur är det själv?

#7 - - DYLAN:

Ha en trevlig kväll!



P-u-s-s-.

#8 - - Anonym:

svar' jag ska plugga. inte så kul precis!

#9 - - jennifer:

fin blogg :)

#10 - - Emma:

söt bild:)

#11 - - Simone:

Jättevakert ju! Man får vara lite klyshig ibland du ;)

#12 - - Emmis:

svar; ja men gud va kul det då =D alltså att det går bra =D

Jadu vet inte "/ kanske plugga vidare eller så börja jobba (=

#13 - - Erika:

Sv: hihi, tack så mycket! :D

kul att du gillar den :)

#14 - - ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥:

allt är bra,sj?

#15 - - Hannah Hale ~:

Sv: nja, det kunde vart bättre. är ju sjuk så att.

själv?

#16 - - vesna.blogg.se:

ja precis :)

#17 - - My:

Ja men visst har jag haft en bra dag :)

Själv också?

#18 - - E m M a ♥:

Mysigt med kärlek^^

#19 - - Rebecca:

nu skall jag lägga mig :D själv då?

#20 - - Takai:

jag vill också ha någon :<<<



svar;

awh, tack snygging <3<3

#21 - - jennifer:

Skönt att höra. Jag mår också bra.

#22 - - Em:

SV: ja, det gjorde vi :)

allt bra med dig?

#23 - - Emmeli:

jag får hoppas på det :) dagen började nyss :)

Kram

#24 - - Marcus Å:

Går det bra för er då? :)

#25 - - Sanna:

Ja, och det gör ju honom i person så mycket mer omtyckt när de ändå tar sig tid för sina fans :) Han skriver fantasy-böcker han är mer kännd för sina böcker the golden cord, som är en serie. Och det är mycket därför som hans andra bok som jag fastnade för inte blivit färdig än...men jag peppar honom så gott jag kan och längtar efter boken :)



P.O.K. Sanna

#26 - - sanna:

Sv: Japp :)

#27 - - angelica:

tack!



åw söta ni är :)

#28 - - Takai:

svar;

hihi, alltså, jag gillar dme inte, inte min stil :D

#29 - - Maria:

Vilken tur du har som har honom :)



sv: Ja, visst är de :)



Precis! Så är det. Sjukt att samhället ska behöva betala.

#30 - - Anonym:

sv: det är bra :) gör dudå? :D

Till top