En stund i rampljuset!

Nu var det ett dags för en utmärkelse, ge credit, att hylla. Ja, kalla det vad ni vill.


För er som inte är bekanta med detta så väljer jag ut någon som jag anser förtjänar en stund i rampljuset.
Så de här är den ända gång eran åsikt inte har någon betydelse!

Jag är ganska säker på att många av er vet vem hon är. Hon syns överallt, allt ifrån kommentarer hos andra bloggare och på startsidan hos blogg.se.

Maria är namnet på denna finlandssvenska tjej. I hennes blogg kan ni verkligen hitta ALLT! Allt ifrån  film- tvtips och (till det hon är mest känd för) "lika som bär"-kändisar och vackra bilder förgyller den extra mycket.

Något som tilltalar mig mest med henne är hennes kommentarer. Här skrivs det inga halvhjärtade skitkommentarer, utan med en massa åsikter och tycken bakom.

Hur uppmuntrande är inte det som bloggare att få en sådan respons av andra? Mycket!
#1 - - Tina:

å tack för tipset!



sv. japp hon e duktig!!!

kram

#2 - - Emmis:

svar; jaa det var svin gått :O ska lägga upp en bild nu snart hur maten vart att se ut ;)

#3 - - V E V V E:

sv; förlåt för sent svar :/



åh tack så mkt :D puss

#4 - - ' caroline anette:

sv: tacktack! :D

pusspuss

#5 - - Maria:

Tusen tack Louice! :D Det här satte verkligen guldkant på min annars trista dag! :')



Jag kan inte annat än rosa dig tillbaks också! Dina inlägg är alltid så intressanta och bjuder in till debatt. Du är inte en sån som bara bloggar om mode och ytligheter utan du går in på djupet av ämnen. Det gillar jag! Du står för vad du tycker och tänker och det behövs sådana bloggare! :D

#6 - - Hanna:

Sv: ja visst är det kul! man blir alltid glad över uppmärksamhet!!

Kram!!

#7 - - M A T H I L D A ♥:

SVAR Tack =) Jo det är fint med mig! Själv?

#8 - - Jennifer ღ:

sv:

ah ganska :)

#9 - - ANGELICA:

nej det är bästa känslan! :)

haha kul... Nej jag kom precis hem ^^

kram

#10 - - CLIP:

Tack så jättemycket!

Jadå, min födelsedag var jättebra:)



När fyller du år?

#11 - - Rebecca:

åh stackarn men det är bra att du blev frisk i alla fall:)

#12 - - amanda janson:

det är bra med mig också:D

#13 - - ebba:

sv; jotack det har jag haft!

har du? =)

#14 - - sanna:

jaa en super bra dag! : D

själv ?

P & K

#15 - - jenny:

Kul! Det tråkigaste är när man får ett svar bestående av: Okej.



sv Vad kul att du håller med. :)

#16 - - Jagheterintesune:

Vad tycker du om min nya design? :) Svara ärligt! :D Kramar

#17 - - Pia:

Jag håller med om Marias blogg är både intressant och fin. Jag följer troget med det hon skriver.

Det var hennes blogg som fick mig att börja blogga själv.

(Det var även via hennes blogg jag hittade hit till din blogg.)

#18 - - Pia:

Sv: Tack, roligt att höra att du tycker det :D Tyvärr har jag inte haft möjlighet att uppdatera så ofta, men förhoppningsvis kan jag uppdatera mera den här veckan som kommer.

#19 - - Sara:

Maria är en jätteduktig bloggare och hennes blogg borde locka alla möjliga människor att läsa den :)



Håller med till 100%!



Till top