Pelles Personliga

Vi alla bloggare har alltid en blogg som är den ultimata bloggen.

Jag själv har länge känt mig lite vilsen när det kommer till min egna "bloggförebild". Men jag har nu funnit den, eller den har funnit framför näsan på mig ganska länge.

Det är Pelles personliga. Med ironi och självdistans som heter duga föll jag för hans blogg. Eller föll och föll de tog ett tag innan jag faktiskt fatta vad han höll på med.
Men det finns en sak som faktiskt gör att hans blogg sticker ut ur mängden: han kan skriva! "Riktigt-jävla-svenska grammatik"-skriva!

Så pass bra att min gamla svenska lärare har fällt en tår eller två.

Men även de saker som han tar upp, vissa inlägg får han verkligen till! Okej, ibland ser ögonen i kors och undrar vad han håller på med, men som sagt, det är bara ibland.


Pelle, jag stal denna från dig! Hoho..



Vilken är eran "bloggförebild"?

#1 - - emelie:

hej länge sen! hur är det? :D

#2 - - vesna.blogg.se:

tack :) ha en fin helg!

#3 - - Leia:

Skönt det!

Det är bra här med. =)

#4 - - Erika:

Sv: sitter just nu och kollar på idol, snart ska jag ner till en kompis :)

#5 - - Henrietta:

Tuffa...näää...de var ju jätte rädda för mig =)

#6 - - matilda:

okej :D

#7 - - jennifer:

Har ingen bloggförebild:)

#8 - - KJS *FOTOBLOGG*:

Hej bra! :D Jo det är klart som fan man mår bra, DET ÄR JU FREDAG<3



Haft en bra fredag? :)

#9 - - Angelica:

Sv jag har haft en toppen kväll tack :) du med?

#10 - - SARA:

Jajjemen, det är den ögonskuggan som man "klistrar" på eller vad man ska kalla det. Finns ju i massa olika snygga färger, har totalförälskat mig i denna nya produkt :D Kramis

#11 - - Rebecca:

Elin Kling är nog en av dom ;)

#12 - - linda:



Härligt att höra. bara bra med mig :d kramare

#13 - - jenny:

Jag vet inte..Har som ingen förebild direkt. Men jag gillar FEBB och Egoina :)

#14 - - iza (::

Hm, tror inte jag har någon riktigt blogg förebild ;P Bloggar för att få skriva av mig och för att komma ihåg senare det är rätt roligt att gå tillbaka och se vad man skrivit tidigare ;p

#15 - - Simone:

Sedärja, han måste man ju spana in :D

#16 - - pelle:

Nä men, vad hittade jag för inlägg när jag googlade mig själv? ;D

Till top