Det finns andra sätt att ta livet av sig på..

 

Kommer någon ihåg när jag skrev om att min karl ville att vi skulle hoppa fallskärm i sommras?

 

Japp, här om dagen på han ännu en "lysnade" idé. Nu var det bungyjump(?) som stog på listan. Behöver jag säga att han har testat både fallskärmshoppning och bungyjump?

 

Jag börjar gå runt och tro att han i smyg försöker ta livet av mig. Vem vill utsätta sig för livsfarliga adrealinkickar? Inte jag ialla fall.. Det finns andra sätt att ta livet av sig på..

 


 

Angående videon, så tycker jag att de styrker mitt argument till att inte testa!

 

Men måste även säga att han som hoppar måste vara dum i huvudet att testa något sådant i Thailand!

Läste han inte skylten: Följande konsekvenser står inte föreningen för.

#1 - - Rebecca:

ja det tycker jag verkligen att du ska ta & göra :D

#2 - - annak:

tycker om din header , extremt mycket :)

#3 - - My:

Svar; Vad bra. Jag ska försöka plugga jag. Dudå?

#4 - - vesna.blogg.se:

läskigt..

#5 - - emelie:

Svar: Jag ska baka cupcakes :P



Har du nåt bra recept?? :)



kram<3

#6 - - Mia ☆:

Haha, nej jag skulle aldrig hoppa bungy jump faktiskt! Huvva :)

#7 - - Daja:

kolla in kändisarnas nageldekorationer i min blogg =)

#8 - - emelie:

jag hade tänkt tatuera in en text mellan skulderbladen ;)

#9 - - Em:

SV: Great! :)

Ja, precis, det är både snyggt och bekvämt!

#10 - - Nathalie♥:

din header är skitfin :D



Svara gärna på dagens fråga !

KRAM

#11 - - s:

hehe tack, okej va bra!

samma här, bara bra. vad gördu? kram

#12 - - iza (::

sv: Jadå den här väl varit rätt okej (: Hur har din dag varit?



Åh, det vore ju jätte roligt att hoppa fallskärm och bungyjump! det är något jag verkligen skulle kunna göra!

#13 - - ampelos:

fyfan :/

#14 - - Hilda:

Haha, jag vill oxå göra det!

#15 - - angelica:

Sv: nej men gud så bra :D

jadu..imorgon är jag ledig för att min lärare jag har ska bort..sen i helgen ska jag vara med en kompis..duda? :)

#16 - - ewa:

ja, eller hur?! hon kommer alltid att vara forever young för mig ^^

#17 - - livetoday - 52 kilo:

jag också!!!!!!!!! jag vill ha jul och snö NU :D:D:D

#18 - - Amelie:

Åh, usch vad otäckt! Jag skulle aldrig göra ngt sånt heller. Min pojkvän är likadan.. Helt orädd, men jag vägrar ;)

Till top