Dålig uppdatering

Så sant som det är skrivet, dålig uppdatering idag. Är fortfarande kvar på jobbet och städar ur ett av rummen.

Men eftersom vi öppnar på lördag så är det fullt upp! Nu är det fin putsning, måla på lite mer färg och städa undan  som står på schemat.
Juste, vi har även möblerat om så nu ser det så bra ut som det kan göra! Är så sjukt nöjd med stället.


Hoppas ni har haft en bra dag idag?
#1 - - KJS *FOTOBLOGG*:

Hejhej :D allt bra idag?<3 BLOGGEN IS BACK!

#2 - - Takai:

svar;

awh, dem är så hiiimla fina <3

Vill ha alla dessa på min vägg liksom, åh.

Jasper är snyggaste hihi.



Ska vi lägga till varandra på bloglovin? ♥

#3 - - B R O W N S U G A R:

dagen har varit perfekt! din då?

#4 - - vesna.blogg.se:

de kan hon verkligen :D

#5 - - matilda:

glöm inte bort att man får rösta hur många ggr man vill=)

#6 - - Leia:

Okej, hoppas det går bra sedan också!



Allt är bra och med dig? :D

Kram

#7 - - muffinsmartin:

Det tycker jag du borde göra! jag har haft en lugn och skön dag! Sj? :D

#8 - - Maria:

sv: Ja, jättegulligt! :)



En superbra ny vampyrserie som jag rekommenderar starkt. Eller kort sagt; SE DEN! :D

Läs mina inlägg (lite längre ner) där jag skrev om den så får du kanske en liten uppfattning om vad den handlar om. :)

#9 - - Erika:

Sv: jaså, jobbar du på ett café? :)

#10 - - teSz:

Sv: visst är den :)



kram!

#11 - - Rebecca:

ja visst är dem söta :D

#12 - - Anonym:

åh ja dagen har varit kanon..nu blir de sängen

#13 - - Em:

SV: Ja, absolut, lite stressig, men annars kanon! din då?

#14 - - Cassandra:

Sv: Tur att du är nöjd med den i alla fall! =)



Jag gjorde inte så mycket. Var i skolan, pluggade och sådär. Själv? =)



Puss.

#15 - - Malou:

HA EN BRA FREDAG!!!! :)



http://mallamousan.blogg.se

http://mallamousan.blogg.se

#16 - - SARA:

Haha ja de var faktiskt goda! :D Kram

#17 - - CLIP:

först och främst ska jag ha matteprov, usch! sedan vet jag inte riktigt! vad ska du göra?=)

#18 - - Louise:

Allt bra? :)

#19 - - angelica:

ja vi har fått lära oss det lite smått ja :) men går ju andra året så det är rätt bra ;)

kram

#20 - - Simone:

En handduk på kudden bara om man sover med inpackning ;)

#21 - - LIENE:

min uppdatering är också ganska dålig, iaf om man jämför med tidigare. Men man kan inte alltid hålla bloggen uppe lika bra.

Till top