Ansiktsbok

 

Pojke, 10 år: vad är du inne på, bilddagboken eller facebok?

 

Jag blir seriöst mörkrädd för mig själv.

 

Pojke, 10 år har facebook. Jag, 20 bast och jag har inte facebook. Jag känner pressen till att skaffa en, men i ren protest så skaffar jag inte det. Varför? Bara för att!


Känn på den!

Men jag antar att det kommer sluta med att jag skaffar en, den dagen den sorgen.

 

 

 

#1 - - Hanna:

Fin blogg!



Våga stå emot!! Helt rätt!!

#2 - - cecilia:

hej!

har frågestund i bloggen och skulle bli jätteglad om du ville ställa någon fråga?

tack på förhand :)

#3 - - cecilia:

hej!

har frågestund i bloggen och skulle bli jätteglad om du ville ställa någon fråga?

tack på förhand :)

#4 - - Bianca:

SV: jaa verkligen;)

#5 - - ღ Sabine:

haha jag älskar facebook ^^ vet allt om alla ;)

#6 - - emelie:

haha jag har inte heller facebook, jag och min kompis snacka om att ha det som ett mål i livet .. att inte skaffa facebook. haha!



okej :)

#7 - - EmmmIzzz:

svara på komentarer:P

dd??

#8 - - HANNA:

taack :D

#9 - - v e v v e:

jag har facebook.. fast skaffade det jättesent efter alla andra xD haha

#10 - - mikaela:

sv; jaa filmen var bra, fast inte så 'trevlig' ;P

haft en bra dag annars ?

#11 - - amanda:

haha 10 år och har facebook, då är något fel ^^

skaffa det inte om du inte känner att du inte har användning för det ;) haha



puss

#12 - - jennifer:

deras nyare låtar är ju väldigt olika dom tidigare! ^^

#13 - - Anonym:

sv: haha eller hur, den var helt okej faktiskt. Alltså man lockas till hon bimbon som är med i serien, haha ;D

#14 - - Maria:

Hoho, själv har jag gått ner mig helt i Facebook-träsket. :P Måste in och mjölka kossorna och skörda hallonen på Farmville minst en gång om dagen ;D



sv: Tack! :)



Jag laddar ner dem från Pirate Bay. ;D

#15 - - s:

okej va bra! jodå min gårdag var ochså bra, och lungn:) vad gördu? kram

#16 - - SANNA:

Haha facebook är ju bra :) Alla har ju typ det.

#17 - - Sessan:

Gör så hjärtat så kan vi prata även där :)

Älskling, saknar dig så otroligt mkt!



*Jassså, gud vad spännande, berätta mer... <333

#18 - - Vanadesse.:

hej sötis =)

allt e fint me mig o har haft en bra helg. har vatt hemma hos familjen o hjälpt min bror flytta =) vad har du gjort?

pussa

#19 - - ANGELICA:

härligt :)

Jag har varit i skolan och stosat runt på stan i jakt efter partyhattar, vart finns de!? haha



Facebook är rätt lame faktist, ändå är man inne var eviga dag...

#20 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

sv; Tack, det hoppas jag också! :D

#21 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

Jag har facebook men är aldrig inne där, förstår inte grejen med det :O

#22 - - jenny:

Tänkte också sådär men det slutade med att jag skaffade fb iallafall. Jag har det men har inte varit inne där många gånger kan jag säga xd



sv: Klocka från Nelly.com, otroligt snygga klockois där!

#23 - - Niclas:

Du har inget liv va ?

#24 - - Tina:

men hur de e vell åldersgräns på 15år el???



haha tat lugnt=) du klarar dig säkert utan...

#25 - - Millan:

Vaaa är det inte dig jag är vän med på FB? :O Fast du aldrig är inne?

#26 - - Emelieviktorsson:

Haha, det är inte lätt att stå emot det där alltså. Jag försökte men det gick sådär.

#27 - - CLIP:

det var inte länge sedan jag var tio, sex år sedan, men allt har förändrats hur snabbt som helst, när jag var tio... ja, då lekte vi häst på rasten, nu står alla tioåringar där och trycker på sina mobiler, hah=)

Till top