20 år!

 

Känns ju ganska så patetiskt att skriva grattis till mig själv här på bloggen.. Men sånt struntar vi i!

Hela 20 år nu! Hoho!

 

Ska på paket-jakt nu, hör av mig imorgon om hur det gick! Ciao!

#1 - - v e v v e:

GRATTIS :D



ja, det är kul att shoppa :D kram

#2 - - vesna.blogg.se:

GRATTTTTTTTTIS :D

#3 - - sanna:

tack själv kallar jag det kärlek vid första ögonkastet!

GRATTIS!

P & K

#4 - - simone:

Grattis! :D Ha en bra o trevlig födelsedag ^^



SV: Jao, jag ska gå i skolan tills på fredag. Då är jag ledig ^^ Sen så ska jag nog vila ut hela helgen o när det är lov så ska jag va med kompisar o städa för efter lovet så fyller jag år :D

#5 - - Anonym:

Då får jag oxå säga Grattis men i efterskott antar jag :D

#6 - - CLIP:

åh grattis till dig! och till mig också, fyller också är idag!=)



nej! elakt! haha:)

#7 - - Emelie:

Grattis. Hoppas du har en bra födelsedag :)

#8 - - Emmis:

svar; jaa det var välldigt gått ;)

MASSA GRATTIS =D

#9 - - Karin:

GRATTIS!!:)

#10 - - tess:

supergrattis :D hoppasd u får en bra födelsedag!

#11 - - CARRO:

ohoo, 20 barre! grattis!

#12 - - SARA:

GRATTIS till dig sötis!! :D Hoppas du får en underbar dag och massa grymma presenter ;) Ät lite tårta för mig också ;) Kram

#13 - - Camilla:

Äh inte är det patetiskt! Man säger ju grattis till alla andra, så varför inte till sig själv som man dras med varje dag? haha ^^



Riktigt snyggt! Hm.. För min del är det inte ett lika självklart val. Lyxen var snygg också. Men så kollar man på priset, AJ! :P



Puss

#14 - - Evelina:

Äh, man fyller bara år en dag om året så klart man ska fira sig själv ordentligt då! =D



Stoooort grattis till dej och hoppas du får en fantastiskt bra dag! =)

#15 - - cecilia:

sv; massa grattis till dig! :D



jag vet inte varför jag gillar det, bara blir så! :D

#16 - - s:

hehe ja visst är kollektionen lite små cool :)

grattis till dig :)

#17 - - Angelica:

Sv: ååååh grattis..nu får du gå på systemet, wao! :D kul att du fyller samma dag som blondinbella! Hoppas du får en toppen dag :D

#18 - - linda:

GRATTIS PÅ DIN 20-ÅRS DAG :D!!!! TUSEN GRATTIS, JA MÅ HON LEVA.

SVAR: VAD GULLIGT! jag är sjukt trött, har du haft en bra födelsedag? kramar

#19 - - Tina:

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!

kram

#20 - - matilda:

sv. haha ja det är sant ;)



GRATTIS ! :D <3

#21 - - jennifer:

ja, ganska kul att se faktiskt! :D

#22 - - LIENE:

GRATTIS!:D Hoppas du har en bra födelsedag.



sv: tur det för det svider.

Kul att du också tycker conversen var snygga:D

#23 - - Anonym:

förlåt för sent svar....



jag var med pojkvännen :) allt bra idag?

#24 - - Hanna:

GRATTIS!!!



Och sjung i alla fall!! Det är sökert ingen som vill höra mig heller, men det skiter jag i!!

#25 - - VIKTORIAE.BLOGG.SE - Bloggen som handlar om självkänsla, tankar och tips!:

Grattis i efterskott :)

#26 - - Hanna:

Grattis i efterskott! :-)

#27 - - Gabriella:

grattis :)

#28 - - Frida:

Grattiiiis! :D Hoppas du får en jättebra dag!

#29 - - ida myrin:

GRATTIIIIIIIIIIS :D



sv: nej, tyvärr inte..

puss ♥

Till top