Stort smaktest



Ja, igår kom T med detta till jobbet igår.

För er som inte är bekanta med dessa drycker så är det, från vänster:

Montain Dew, Coca cola cherry och Coca Cola Vanilla. Har inte testat någon av dessa förutsom den sistnämda. Därför tänkte jag att vi kunde göra ett stort smaktest av dessa.

 

Först ut var

Mnt Dew: smakade som sprite men mer citron smak på det. Väl Godkänd!


Coca Cola Cherry: vem fan kom på detta? Vilke jäkla ljushuvud tyckte att detta var en bra idé! Den personen borde ju seriöst få sparken!! Ja, genom att använda sig utav uteslutningsförmågan så har dom flesta redan gissat att jag tyckte inte om denna. Smakade enbart körsbär och sött.. Nej, inte gott alls! Underkänd!


Coca Cola Vanilla: Denna hade jag testat tidigare för typ.. 5-6 år sedan. Smakar som orginall fast med en eftersmak av vanilj. Inte helt motbjudande men inte super gott heller. Men något jaghelt klart kan sitta och smutta på hemma. Klart godkänd!


Sammanfattning av detta är:
Ingen var väl "wohoo" god, men två kan jag stå ut med om det var det ända som fanns kvar att dricka med. Men inget som jag skulle köpa för att det var gott, om ni förstår vad jag menar. Fniss..


Har ni testat någon av dessa?
I så fall, vad tyckte ni om dom?
#1 - - MALINHE ~ FOTOBLOGGEN:

Tjenaa! ♥

är allt bra idag?:)

#2 - - Moa:

Vanilla har jag aldrig ens hört talas om...

#3 - - Emma:

Tack så mycket<3 Vad har du gjort idag då?

#4 - - Tess:

Sv: Jag tror faktiskt att jag gillade den med körsbär, men jag minns inte. Den med vanilj tål jag bara inte, fy!

#5 - - Tess:

jag har oxå bara smakat den med vaniljsmak och jag mådde tokilla efteråt! usch!



Hon är en 87,5% chihuahua och 12,5% dvärgpincher :) världesn finaste vovve!

#6 - - ceeline@:

men körsbär verkar inte gott :S

vill smaka vaniljsaken :)

#7 - - pelle:

Jag kommer ihåg när coca cola vanilj försökte sig på en etablering här i sverige. smakade dålig grogg ;P

#8 - - pelle:

Jag kommer ihåg när coca cola vanilj försökte sig på en etablering här i sverige. smakade dålig grogg ;P

#9 - - Sofia [gaspedal.blogg.se]:

coca cola vanilla har jag testat. helt okej men den vanliga colan är godare tycker jag :)



svar: nja jag är dunderförkyld men jag överlever ;) själv då=

#10 - - S t y l i s s i m o - Fifi:

coke vanilla måste jag verkligen smaka på... låter som ngt i min taste...

#11 - - SARA:

Har inte testat någon av dem, o kommer nog inte göra det heller ;) Kram

#12 - - NOESCAPE:

sv: ja, ellerhur? :O

Förlåt för sent svar btw!

Men hur har din vecka vart? ;D

#13 - - iza (::

sv: Vi hade MTV förut sen bestämdes sig, ja någon (eftersom vi bor i lägenhet med nåt speciellt system) att byta ut MTV mod en annan kanal så ja då försvann den ;s



Har barat smakat den i mitten, och den gick och dricka i värsta fall tycker jag men kom igen, det är vanlig hederlig cola som gäller :)

#14 - - jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se:

ja sj ;D

#15 - - Ida:

Tacka vet jag vanlig cola:D

#16 - - Johanna:

Har nog bara testst coca cola med vanlig, men tyckte inte den var något sådär, men inte äcklig... förderar valig coca cola

#17 - - rebecca:

sv: hihi tack! kände mig så duktig!



mountain dew är inte något extra tycker jag, däremot har jag aldrig smakat på coke vanilla! :o kram

#18 - - Emma:

Sv: det är bra, själv då? :)



Har smakat Cherry, tyckte den va väldigt äcklig!! Fick huvudvärk faktist av den! :P



Kram

#19 - - pelle:

PSSST! Uppdatera ;)

#20 - - E m m a:

Coca Vanilla är sjukt äcklig :P



Sv; Kompisar, sj? =)

#21 - - alvina:

javet inte vadsom hände haha :D oh, jag tycker vanilla coke är helt underbar, men coca cola cherry smakar typ.. mandelmassa :o

#22 - - Malle - Hockeyfru:

haha ja! huha, ja kör standardcola:D

puss

#23 - - Erika:

Nu är jag tillbaka efter en någon veckas bloggpaus med en ny start och en ny design!

Jag saknade bloggen och alla söta kommentarer så mycket!

Anledningen till varför jag säger det här till dig är för att vi tidigare har haft kontakt via bloggen.

Hoppas att allt är bra med dig, KRAM!

#24 - - linda:

vad är det för drickor =D

svar: ja hade en fin dag igår ja. hade du? kramar

#25 - - Daja:

tycker vanilla är värst...

#26 - - Daja:

ja, jag tycker cherry är rätt god :P

#27 - - Linnea:

Hejhej! :D

Har själv inte smakat på Mnt dew eftersom att jag inte stött på den på affären. Dock har jag smakat några andra, typ någon som hette root beer, om jag inte minns fel som smakade super suuper sött, blä! Och någon annan som smakade som det här tuggummit jenka verkligen en avskyvärd smak att sätta på en läsk! Har smakat på coca cola cherry och den var verkligen rena rama äckelbomben, haha! xD Håler verkligen med dej att den som hittat på smaken borde få sparken x)

Vaniljen har jag oxå smakat på förut men jag tkr den smakar mera vanilj nu än förut, kan det vara så?? :O

Ha det bra! =)

Till top