Stöld?!

Från vlt.se

Vad som förvånar mig mest är inte att dessa killar stal datorn.

Utan, vem fan öppnar dörren när någon ringer på 2.20 på natten?

 

Jag hade utrustat mig med både toalettborste och luftfräshare om någon skulle, mot förmodan, försöka ta sig in. Tro mig, det är det näst mest effektiva sättet att bli av med oväntat besök. Annars är det att servera riktigt jäkla äckligt gevaila kaffe som gäller!

#1 - - MALINHE - FOTOBLOGGEN!:

tack:)

jo, jag mår bra :D!

#2 - - Sessan:

gulliga du, jag har det så kämpigt nu med mig själv! känns som man knappt hinner andas! Hur har du haft det bebis?`<333

#3 - - Sessan:

gulliga du, jag har det så kämpigt nu med mig själv! känns som man knappt hinner andas! Hur har du haft det bebis?`<333

#4 - - Sessan:

gulliga du, jag har det så kämpigt nu med mig själv! känns som man knappt hinner andas! Hur har du haft det bebis?`<333

#5 - - rebecca:

sv: hihi jag tror också det! puss

#6 - - S A N N A:

för mig blev det målning i mitt nya rum : D

allt bra med dig ?

P & K

#7 - - Ida:

Jag hade inte heller öppnat haha

#8 - - Emma:

haha sjukt ;p

#9 - - ida myrin:

hahahha, håller med där.

jag skulle kolla i kikhålet, ringa mamma (hahah) och hämta den fetaste kökskniven i hela lägenheten!



sv: tack så mycket :') ♥

#10 - - linda:

sv; varför åker du inte dit längre? kram

#11 - - LIENE:

sv: mm, jo jag tänkte faktiskt samma om morsdag nu också, för det är ju precis samma sak där.

ja i slutändan är dom bra dagar:)



haha smart att öppna dörren så där dags..

#12 - - SARA:

Kan tänka mig det :( Vet inte vad jag gjort om min pappa hade försvunnit ifrån mig nu :( Dock försvann en annan kär familjemedlem ifrån oss idag =,( Kram

#13 - - Zozzo:

Ja det kan man undra :) Skrattade gott. Spec åt det där me toabortsen =D Ja det var faktiskt skönt att gå och fika själv. Kram kram

#14 - - Tess:

Haha kan vara konstigt ibland!

Allt är fint med mig, hur mår du?

#15 - - Anonym:

min helg var bra..men lite för kort:P din då??

#16 - - tess:

jag ahr ahft en jättebra helg! sj då?

#17 - - IISABEL:

ja verkligen :D själv med ? :D

Till top