Spindelharpan

 

Vad gör man på jobbet när man har tid att "döda"? Jo, då åker spindelharpan fram!

 

Jag är för bra för det "vanliga" harpan men för dålig på den avancerade varianten. Av 40 försök har jag bara vunnit 1 gång..

Det värsta är bara att jag själv vägrar inse hur dålig jag är på det, men sitter som en sunk och bara lägger en efter en.

 

Men en dag ska jag bli bäst, vänta ni bara..

 

Vad gör ni när ni "dödar" tid?

 

#1 - - Moa:

Sv: Jaha, jag bodde inte i sverige då. Dessutom var jag bara tio då, så jag hade antagligen inte märkt det ändå. :)



När jag ska döda tid åker datorn eller tv:n på. Tyvätt blir det ju alldeles för ofta...

#2 - - NOESCAPE:

sv: Super bra ;D

#3 - - Emmis:

svar; nee det var typ första gången för mig med XD hiihi

Jaa det är härligt med lugna helger ;)

#4 - - Helena:

Sv: jag har ett hjärta nere vid fotknölen :)



Puss

#5 - - Anonym:

sv; jodå, själv då :)?

puss!

#6 - - klaudia:

sv; jodå, själv då :)?

puss!

#7 - - J E S I (jesi.blogg.se):

jag spelar spel på facebook eller gör quiz ;D



sv, asså jag tyckte hon passa asbra i gg :D

#8 - - Sofia [gaspedal.blogg.se]:

jotack den var helt okej! hur var din helg då? :) kramkram

#9 - - ANGELICA:

tack så jätte mycket!

Jo den har varit helt okej :) sjdå?

kram

#10 - - V E V V E, i'M THE ORGINAL!:

sv; okej :)



själv ska jag göra läxor ikv :/ puss!

#11 - - V E V V E, i'M THE ORGINAL!:

sv; okej :)



själv ska jag göra läxor ikv :/ puss!

#12 - - Erika:

Sv: hihi, kul att du gillar det! ;D

det gör jag med!

#13 - - kat:

sv:ja det har jag verkligen haft :)

#14 - - Terese:

sv: det gick bra fast jag har jätteont i den nu :'(

#15 - - CLIP:

oohh, jag är så sämst på spindelharpan! fast ännu sämre på röj, haha=)



#16 - - Amanda Constance:

åh, det är så beroendeframkallande... jag brukar gå in på facebook eller diverse bloggar. (:

#17 - - Anonym:

jag pluggar..

#18 - - ceeline@:

hihi älskar spindelharpan ^^



Svar: hehe okej :)

Till top