Snö

Nu snöar det i Västerås! Tanken är väl igentligen inte att jag ska skriva om vädret så fort det ändrar sig.. Men jag har faktiskt längtat till snön, väldigt mycket. Hade av någon anledning trott att det inte skulle bli någon snö iår alls. Men vad skönt att veta att det kom, lite ialla fall. Tycker ni inte?

 

Men det kommer nog aldrig bli som förr.

Då snön kom under november-december och blev kvar.

Då snön kunde bli 1 m högt.

Då alla träd såg snea ut på grund av tyngden av snön.

Då snön fanns under julafton.


Snön får mig att tänka på barndoms minnen. Jag kan se pappas ansikte lite extra tydligt. Man kan glädja sig mer åt de små saker omkring sig. Snön är vacker..

Jag älskar snön!

Snöar det hos er också?

#1 - - Alison:

Hoppas verkligen att det går över snart! :o



Jag ville inte vaccinera mig egentligen men mina föräldrar tvingade mig :( Typiskt va? :P

#2 - - simone:

Jorah, de är rätt så bra ^^ =)

#3 - - LINN:

heheh japp :D

#4 - - simone:

Tack så mycket haha ;)



Jag råkade svara dig nyss på en gammal kommentar haha x)

#5 - - Anonym:

tackar :D

hos oss snöar det inte, men snart skulle jag trom det är freeeeziing cold

#6 - - SARA:

Tack :D

Här har de sagt att de ska börja snöa snart, är iaf skitkallt o blåser massa :/ Kram

#7 - - Sandra - Piffad:

Usch jag hatar snö!

#8 - - emelie:

sv: hehe de va choklad tårta stod de, men när den var klar smakade den exakt som kladdkaka, haha ;D

#9 - - Emma:

okej vad mysigt:)<3

#10 - - amanda janson:

haha ja hos mig regnar det! Snöar det?:O vart bor du då?:)§

#11 - - ELVIRA ERIKSSON:

Är det du som tagit bilden? För den var himla fin!:o

#12 - - Cookie:

sv: haha, jag kollade på "vem kan slå filip och fredrik" haha lol på mig Ô_o

#13 - - vesna.blogg.se:

ja superbilliga o skitsnyggfa=)

#14 - - kat:

älskar snön! :D

och ja det snöar till och med i skåne :D

#15 - - Malin:

SV: Ja eller hur, äckligt rent ut sagt!

#16 - - linda:

Vill med ha snö. Är väldigt svartsjuk just nu. Det skulle snöa idag, men vet inte var flingorna har tagit vägen, hehe. Vad gör du?

SVAR: TACK ännu en gång, åh va gla jag blir! Din hjälp var till en stor hjälp. Vet inte hur jag ska tacka dig. Tack igen <3 KRAAAAM

#17 - - Erika:

Jag håller med dig, det kommer nog inte alls blir som förr :/ Jag kommer ihåg när när jag var liten och det var riktiga vintrar med snö, jag håller med dig, snön ger barndomsminnen. Nästan lite hemskt när man tänker efter att där inte kommer snö längre, tänkt i framtiden, då kanske där inte kommer finnas någon alls :S



sv: Ja den låten är superbra :)

#18 - - rebecca:

sv: ja gör det! :)



det snöade här hos mig också :o :D

#19 - - e l i n s:

Joda, hade faktiskt en bättre dag idag! (;

Slutade rätt tidigt och har inte gjort så mycket alls. Du då?



puss

#20 - - Elin:

Det skulle snöa i Skåne idag men de små ynka kornen jag såg kunde jag räkna på ena handen :( Jag vill också ha snö, i mängder dessutom!

#21 - - iza (::

sv: Ja skolan och nu skolarbete har grymt mycket sådant i veckan! ;S

Tyckte filmen där nere verkade intressant, fick man något att hålla reda på när det kommer ut :)

Vi har haft snö ett tag, fast nyligen har den börjat tina bort :(

#22 - - Emmis:

svar; aa det är ju sant det du säger, alla vill ju vara på toppen (=

#23 - - linda:

Jag kom precis hem. Måste snart gå och sova. Själv? KRamar

#24 - - Anonym:

snöar här med:(

Till top