Prince of Persia: The Sands of Time

 

Var det någon som under sommaren följde inspelningarna av Price of Persia?
Hoho, det gjorde jag.
Man kunde följa med aftonbladet & andra webbsidor som visade bilder osv.  

Någon som håller med mig om att Jake Gyllenhaal har blivit sjukt snygg? Visst har han alltid varit småsnygg, men nu är han ju het!!

Om vi ska prata om filmen igen så ser jag verkligen fram emot den. Kolla på trailern nedan och säg vad ni tycker.
Den har premiär i Sverige den 28 Maj 2010.



Prince of Persia: The Sands of Time in HD

Trailer Park | MySpace Video


Vad säger ni?
#1 - - Moa:

Den verkar vara rätt så bra!

#2 - - ♥ Novembersara - det lilla extra.:

SV: Men eller hur? Konstigt.

#3 - - Johanna:

Ja, man blir ju äldre själv med på cupen =)

#4 - - jenny:

Haha nej, har aldrig hört talas om! xd



sv Tack så mycket!

#5 - - Nellyhaglund:

svar:

okej! idag ska jag plugga som vanligt.. hehe :)

#6 - - Camilla:

Håller med dig. Jake Har blivit en riktig läckerbit nu!! ;)



Vad bra! :) Klart du gjorde rätt i att starta eget. Varför inte? Det visar ju bara på driftighet :)



Ingen orsak! :)



Idag har jag jobbat för fullt. Så kvällen kommer nog spenderas framför tv:n. Vad har du gjort idag? :)



Puss

#7 - - linda:

är den basserad som sanning? :D

sv: du kommer med gå på den antar jag? Puss

#8 - - Danielle'- livet enligt mig:

Ja han är jätte snygg! :)

Till top