Paint rules!

 

Japp, vad era ögon skådar är mitt senaste mästerverk ifrån paint. Vem sa att paint suger?

Jag är ett levande exempel på att paint är påväg tillbaka!

 

Photoshop kan slänga sig i väggen! Någon som är med mig? Någon?

#1 - - Emma:

hahah jag hatar paint, är så jäkla otålig. Men rita i ps kan jag inte heller :D

#2 - - Maria:

Det är inget fel på dina Paint-skills inte. :)



Den där bilden skulle för övrigt kunna identifiera vilken inbrottstjuv som helst ju ;)



sv: Inte mycket. har sett på idol och tagit det lugnt. Du då? :)

#3 - - Trees:

haha ja håller med! Det går frammåt!

#4 - - Alison:

Åh, wow :o :D Då kanske du kan lära mig några tricks till naglarna? ;D KRam<3

#5 - - SARA:

Duktig du är! :D Jag fattar inte photoshop och tycker pain är mycket lättare, så jag är med dig ;) Kram

#6 - - ida myrin:

jag brukar stå på din sida, men det där med photoshop tog hårt.. ;)



sv: jamen visst är det?! :D

stockholm överhuvudtaget är helt underbart :)



puss!

#7 - - Michael Jackson | Minnesblogg:

Ha en bra kväll!

#8 - - Emelie:

Haha, ja när jag ser ditt mästerverk i paint så funderar jag på att lämna photoshop heeeelt ;D



Puss på dig snygging!

Hoppas allt är bra :)

#9 - - Myaraq:

I AM WITH YOU!!



Photoshop är sååååååååååååå 2007.

Paint däremot, är retro & sexigt!

#10 - - Jasmin:

AA!

Förlåt för sent svar!

Sv; Tack! Ja då min födelse dag blev riktigt lyckad!

Kramis!:)

#11 - - Erica:

Lollo, alltså nej. Det är bara att lägga ner :D



Puss snygging!

#12 - - Anonym:

tack sötenos:)

#13 - - SARA:

Haha , jag kommer knappt ihåg något heller ;) Kram

#14 - - stefan:

Eftersom jag har Photoshop men inte använder det på grund av kunskapsbrist måste jag nog hålla med dig, men jag använder dock paint.net.

#15 - - Emma:

Jo det har bara varit bra sj?:)<3

#16 - - ANGELICA:

härligt! Jo det är tipptopp med mig :)

kram

#17 - - Tina:

hehe helt rätt! kram

#18 - - Camilla:

Det låter då bra att du börjat gå mot bättringsvägen nu! :) Är ju aldrig kul att vara sjuk..



Jodå, med mig är det bara bra! :) Bortsett från lite allmän trötthet osv då, men så blir det ju lätt på vintern.



PUss

#19 - - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

den var ju jättefin!

fortsätt skissa rita öva teckna =)

Till top