Ljusslingor

Bara för att jag tänkte visa er en massa bilder idag så glömde jag kameran.. Vad bra, så jävla bra... Ibland blir jag lite hatisk mot mig själv och mitt allmänt förvirrade huvud..

Nejdå, men idag har vi startat i förväg med att börja dekorera inför julen. Så nu blinkar det med färgade lampor runt två fönster här, så fint så!

Men det slog mig, är det för tidigt att börja med att juldekorera? Det är ju bara färgade lampor, ingen julstjärna eller jesuskrubba direkt.

 

#1 - - LINN:

okej vad bra :)

jo det är fint med mig =)

#2 - - Sandra - Piffad:

sv: Haha! Det är en ÖNSKElista, så jag tycker man kan skriva allt man vill där ;) nästan... Kram!

#3 - - M A T H I L D A ♥:

SVAR jo det är fint=)

#4 - - Helen:

Jaha! Men fin fin var den iallafall! Kan dock designa själv eftersom jag går IT-media! Men kul endå!

#5 - - ' caroline anette ♥:

svar: va skönt =)

ska städa, sen mysa med pojkvännen.

självdå?



pussen

#6 - - E L I N:

Ja, det kanske du har rätt i! Folk bryr sig ju faktiskt inte så mycket alls överhuvudtaget nu för tiden!

#7 - - linda:



SVAR: ganska svårt att känna igen henne i ansiktet. Men väldigt gulligt att hon är mullig nu. HAHA PUSS

#8 - - linda:

svar: var så lite så. Jag behöver hjälp med detta: http://lindoosa.blogg.se/2009/november/kan-nagon-hjalpa-mig.html#comment . =( ! Den vill inte fixa sig , vet du om du kan hjälpa mig? hah. KRAM <3

#9 - - Rebecca:

ja det hoppas jag också :(

#10 - - jenny:

Jag ska titta tv :)

#11 - - Emma:

Har haft skola det var trist nu sitter jag och bloggar:) Kolla gärna in dagens tema:) Och ska snart träna

#12 - - linda:

hur har du fått mellan rum på texten under din bild? :( help.

#13 - - linda:

kan du kopiera hela saken under ditt foto? texterna? så jag kan skriva in mitt , ja vill ba ha mellan rum :( . KRAMAR

p.s: Jag håller på med en ny blogg, därför, jag blir så stressig, för inget vill min väg.

#14 - - SARA:

Jag lääängtar till julen! :D Kram

#15 - - pelle:

Tjuvstart? Så här andra NOVEMBER!? Tss... :P

#16 - - Li:

Mysigt med färgade ljusslingor och fin blogg du har!



Kram

Till top