Ljusslingor







Återigen får ni se mina skills på att fotografera. Det är ju nästan sorgligt vad dålig jag är. Allt jag behärskar är zooma in och ut, klicka igång macro, stänga av och på blixt och.. sen tog det slut. Det är allt jag behärskar.. Suck..

Någon mer som vågar erkänna sin minimala kunskapsbredd på att fota?

Hur som haver, så ser två fönster ut just nu. Jag lovar, det ser bättre ut när ni får se det med egna ögon. Jag gör verkligen inget på bild rättvisst..
#1 - - kat:

tack så jätte mycket! :D<3

#2 - - JOSDIL:

mysigt med ljusslingor :)



allt är kanon med mig, med dig? :)

#3 - - E m m a:

Sv; Okej ^^ Jag väntar på en kompis :) sj?

#4 - - vesna.blogg.se:

mysigt =)

#5 - - v e v v e:

jättefint med ljusslingor :)



sv; ja det var faktiskt jätteskönt. Fast jag hade nog inte haft tid om de inte var skolan jag gjorde de med :/



puss

#6 - - amanda janson:

hur är det med dig idag då?:)

#7 - - Tess:

Sv: Men tack vad snäll och gullig du är. Kul att du gillar min blogg.

kramar!

#8 - - Cajsa:

och jag verkligen storhatar det! :P

#9 - - vesna.blogg.se:

tack så mkt =)

#10 - - Emma:

Mysigt, lite julstämning ;)

#11 - - jenny:

aa, provet gick väl hyffsat bra, jo det gick bra, kändes så :)



puss



åh vad mysigt, julstämning :)

#12 - - linda g:

jag vet inte ens vad macro är. och innan jag läste här visste jag inte att de fanns.

#13 - - Elin:

Är inte så bra själv på sånna saker, funderar faktiskt på att leta upp en kvällskurs eller liknande där man kan lära sig

Till top