#1 - - linda:

sv; hehe :)

vad bra! samma faktiskt! <3

#2 - - Indira:

Taack :D

#3 - - Mathilda:

Svar: Dagens skratt eller nåt xd

jajemän! ;D Själv?

#4 - - CLIP:

jag med, superkul hehe=)

#5 - - Josefine:

jag struntar i lindex från och med nu, så tänker inte titta (A)



sv: taack visst var det? ;D

#6 - - tess:

men oj oj vilket ramaskri :S herregud...

#7 - - LIENE:

det är dåligt! särskilt för att det är lindex:S jag tycker det är en väldigt bra affär för äldre kvinnor, liksom inte alla vill handla i H&M, gina tricot eller bik bok om man är över 40.



men varför tar odm aldrig upp att alla klänningar i affärerna är för långa:O de enda som kan passa mig är från bikbok eftersom dom gör korta klänningar. Dom från H&M och gina särskilt är över knäna på mig och då ser man bara kortare ut och jag hatar långa klänningar:( det är ju diskrinimering mot dom som är korta också.

#8 - - Twinsen:

:P

#9 - - J V H:

SV: Det känns som att den är framställd på två sekunder, och jag vill inte gärna leka försökskanin.

#10 - - Frida:

Men herregud, hon ser ju inte alls så olik ut som de som har Medium, det är väl inte så himla svårt att sy upp kläder i storlek Large då, liksom. Jaja. Dåligt av de tycker jag fortfarande!



Svar: Ja, hon är riktigt söt! ^^ Tacktack :D

#11 - - Marcus Å:

Men känner du Kosovare Allani kanske? (A)

#12 - - Malle - Hockeyfru:

hihi nä ;D va händer ihelgen då sötnöt?puss

#13 - - ' caroline anette:

Svar: Har du aldrig ätit på Spicy Hot? :O

Det borde du verkligen testa! Uuuuuuuurgod mat!

#14 - - Simone:

Inte jag tyvärr, är en kort 34a.. Men kan tänka mig att det är irriterande!

#15 - - angelica:

jaa, en sån där riktigt mysig vinter :D

händer idag då? :)

#16 - - Emma:

okej:)gör du då?<3

#17 - - Johanna:

ja fy brandövningar är inte kul... vi hade en del på förskolan där larmet utlöste sig själv.... man skall hålla sina nerver i scha och få ut alla ungarna å lugna dom =)

#18 - - Elin:

Det sjuka är att jag skulle inte kalla den tjejen "stor" och ändå passar inte kläderna :S

#19 - - Emmis:

SVAR; Nej det är inte svårt! i början kan det vara lite drygt men man vänjer sig så fort med det (= hihi

Händer en fradgas kväll då? =D

#20 - - Camilla:

Allt det här om Lindex måste jag säga är ett fjantigt ramaskri (min egna personliga åsikt). Det är en TEST kollektion som bara ca 50 av 200 butiker får med enstaka plagg. Sedan är det ju inte direkt någon nyhet att det är de storlekarna som säljer bäst. Om man hör till den övre viktskalan finns många andra bra alternativ i butiken. Alla andra kläder går ju till storlekarna L & XL. + att en Generous avdelning finns, med mycket snygga kläder!.. Men som sagt, det är bara min åsikt :P



Haha du är det? Men det är ju så himla sköönt att göra så ;D



Vi är ju inne i den mörkare årstiden nu, så det är ju kanske inte så konstigt att man känner sig slut och trött. Sen förstås har du ju verksamheten som tar mycket kraft!



I veckan är det jobb för fullt för min del. Sj då? :)



Puss

Till top