Left 4 Dead 2

 

Fördelen med att ha ett internet café är att man blir helt plötsligt väldigt medveten om nya spel som släpps.

Jag ser mig inte som en spelnörd - okej, där ljög jag - jag älskar att testa nya spel. I torsdags så släpptes Left 4 dead 2. Det är en av förklaringarna till min frånvaro här på bloggen.


Vad tycker jag om spelet då än så länge?

I spelet så spelar du en karaktär av fyra stycken. Ni är de ända som kämpar tillsammans mot tusentals zombies.

En förnimmelse av utsatthet. Obehag. Panik.
Tacksamheten över att inte vara ensam. Några få överlevare, hundratusentals levande döda - konceptet är bekant.
Men det har nog aldrig varit så bra som detta. Fasen av aderalinet pumpar när man smyger sig fram och helt plötsligt jagas man av hundratals zombies.
Spelet är uppdelat som i olika kapitel, man ska klara av olika utmaningar för deras överlevand. Man kan även välja olika svårighetsgrader.


Spelet är seriöst skit bra!
Även om jag inte är bästpå det, så är det fortfarande jätteroligt om inget annat väldigt realistiskt. Ja, om man nu vill kalla det realistiskt?



Spelet får 5/5 av mig!
Om någon är intresserad av denna typ av spel så rekomenderar jag den!
Även om man inte är intresserad i spel så är detta en toppen present att ge i julklapp till brosan?


#1 - - Emmis:

svar; Tackar =D aa det är min ;) hihi

#2 - - emelie:

sv: haha jag vet ;P



härligt att höra.

Jag ska förmodligen på bio ikväll, du då?

#3 - - ANGELICA:

tack så mycket :D

hitta på ikväll då? :)

kram

#4 - - Erica,:

bra betyg :D

#5 - - Alison:

Hihi, tackar (a)



Jodå, jag har haft en jättebra dag ;D SJälv med?

Kram!<3

#6 - - Matilda:

sv: haha, ja men jag älskar potatis och kött jag med! husman husman, det är gott det!

#7 - - S A N N A S . R U M:

Nej, jag läser samhäll samhäll (:

#8 - - SARA:

Jasså inte? Jag älskar verkligen Kristen Stewart, tycker hon har jättecool stil och är en superbra skådis :) När blir det New Moon för din del då? :) Kram

#9 - - linda:

sv; den var jättebra, men mycket bra saker som var i boken var inte med.. men så är det ju i alla filmer..

okej, kram

#10 - - stina:

finns på mixpod.com :)

#11 - - simone:

Så det är DET du gör, driver ett internetcafé? Nu vet man äntligen :D

#12 - - ceeline@:

Svar: ja det e hon! :]

#13 - - LIENE:

sv: Kul att du hållde med:) och ja jordgubbsmaken borde komma fram lite mer.

#14 - - aleeekz:

bara att göra det :).

<3

#15 - - louise ' §:

anmäl dig till min tävling! :)

#16 - - Malle - Hockeyfru:

hahaha precis:D kanske nåt man ska köpa till killen då hihi puss

#17 - - S A N N A ♥:

Aa jag vet inte :) Det stog premiär ju :) Jaja. :)

#18 - - Janina - Modellen som skiter i alla måsten:

SVAR:



Ja visst var dom lite små söta :) jag är inte sådär att jag vill ha en barbie-rosa & jätte tjejig-bil, men några små detaljer är aldrig fel så folk förstår att det är min bil & inte min sambos som sagt :P

#19 - - Jagheterintesune:

Det kan jag göra! :D Jobbar med det ikväll och så lägger jag upp imorgon :)

#20 - - Marcus Å:

Jag slappar lite just nu men har pluggat lite och så på morgonen sedan blir det träning :)

#21 - - alvina:

jaså vad jobbar du med? :) såg på filip & fredriks första serie, ursäkta stöket :D sök på youtube så ser du :)

#22 - - iza (::

sv: Det såg ut som det och vad roligt! :)

Ja den blev jätte bra, och hur god som helst var den! ;)



Åh det verkar som ett roligt spel, ritkigt nice! Iaf om man läser det som du förklarat, (:

#23 - - jenny:

ja, den är verkligen sevärd :)



puss

#24 - - Emma:

new moon var jättebra! dock inte lika bra som boken men så är det ju alltid.. absolut värd att se!:)

Till top