Kortslutning..

 

Ja, så sant som det är skrivet.. Igår orsakade jag kortslutning i hela lägenheten.

 

Hur?

Jag skulle sätta i förlängningssladden i kontaktuttaget och det hela resulterade i en jävla smäll! Japp, jag trodde att jag skulle dö, bokstavligen talat. Jag tänkte: Jaha, nu var det min tur.. Efter några tysta böner insåg jag att jag inte var död.

Ja, det var ju skönt! Inte för att jag levde utan att vetskapen att jag inte skulle lämna jordlivet av en sådan bagatell. Det kändes ju bra!

Pinsamt att mina anhöriga skulle behöva säga att jag dog av en stöt från kontaktuttaget, vid 20 års ålder också. Ja, det var ialla fall inte så jag ville lämnat detta liv bakom mig på. 

Det blir ju inte mindre pinsamt av detta med tanke på att jag har två generationer av elektriker i familjen också..


Har ni varit med om något liknande?
Kanske har en annan "nära-döden"-upplevelse?
#1 - - v e v v e:

sv; jag hade världens bästa lov :D



själv då? =D

#2 - - ♥ Novembersara - det lilla extra.:

SV: Ja visst är det fruktansvärt jobbigt?

#3 - - TÄVLING:

Hej! Missa inte min tävling som jag har på bloggen just nu,skulle vara kul om du var med! kram

#4 - - amanda janson:

haha ja det gör jag också:D

#5 - - Emmis:

svar; aw tackar =D vart nöjd med den så nu så ska jag nog allt ha den ett tag XD

#6 - - J E S I (jesi.blogg.se):

sv, jo men dt är inte kul men jag måste plugga liksom!

#7 - - Mina:

God kväll söta.Inte skoj att vara med om det..Hoppas att din dag har varit så skön som min har varit.kram

#8 - - Johanna:

Ja, då hoppas vi han kan ta oss mot nya mästerskap och kanske medaljer :)

#9 - - SARA:

Usch vad läskigt, men ändå sitter jag här och skrattar för du skriver bara för roligt! :D

#10 - - kat:

haha sött ! :d



sv: ska till min pojkvän imorgon , äta middag, vi firar 2 månader. sen fest för en kompis som fyller år idag :D

#11 - - IISABEL:

hej



tänkte bara säga att jag diggar din blogg! :D



Kram

http://onlyisabel.blogg.se

#12 - - Rebecca:

nej vad tråkigt :( det kommer ju iofs visas i repris många gånger, du vet hur mtv är haha :D

#13 - - sannie:

Tack Louise, det värmer <3

ta väl hand om dig!

#14 - - anna:

sv: ja men jag gillar början av hösten.mysigt med alla halsdukar, tjockar tröjor osv, men det slår inte värmen!

#15 - - Nellyhaglund:

svar:

helt okej med mej :) vad gör du?

#16 - - Cajsa:

hejsan tjejen! haft en bra dag? :)

#17 - - Julia Swalander:

Hej, vilken jätte fin blogg du har! :)



Tänkte fråga om du Ville hjälpa mig och min pojkvän att vinna en resecheck på Swebuss Express?

Läs på min blogg varför! Snälla din röst är guldvärd! :)

Klicka bara på länkarna och rösta, klicka på båda två!

Det går på mindre än 1minut!



http://www.studentresan.swebusexpress.se/?page_id=2&mid=49

http://www.studentresan.swebusexpress.se/?page_id=2&mid=54



... Och om du sedan vill ha ännu flera besökare till din blogg, länka mina bidrag på

din blogg åt mig så länkar jag dig på min blogg! :)



Ha en fortsatt trevlig dag! :)

#18 - - vesna.blogg.se:

ja ha inga skor på min bloppis =) ja gör ba en beskrning om skorna fö att undvika frågor om hur höga dom e, vart ja köpt dom, hur mkt dom kostade o såna grejer

#19 - - Linda - det handlar om helheten:

Förlåt att jag fnissar lite nu.. men du beskriver händelsen rätt kul! ;) tur att du inte hamna i nån skada dock, el grejer är minsann inget att leka med.



Naw, tack så mkt.. jag känner lite som att jag har en del att ta igen efter mina år av sjukskrivning.. kramar o puss.

#20 - - Danielle'- livet enligt mig:

sv: jaa :) japp det har jag, har du? :)

#21 - - simone:

Tack så mycket! :D =D ^^



puss

#22 - - Zozzo:

Jag trillade av hästen och bröt väl nästan nacken, iaf trodde folk att jag gjort det. Men jag klarade mig :) Är jävligt öm och har lite ont, men det känns ändå bättre än igår kväll. Kram kram

#23 - - Emelie:

Haha, vad du är söt mot mig ^^ ! Du gör mig glaaad!



Ähhhh finns säkert något litet sport huvud där ute ;D

Superkul att du kom med iallafall :D

Jag blir allt lite avis ska du veta ;)



Ha en fin kväll min vackra rödtott!

*Puss & Kram*

#24 - - klaudia:

fin blogg!

Allt bar :)?

Till top