Klädombyten x 12!

Gårdagens EMA var ju något över det vanliga. Inte själva showen utan EMAs vädrinna Katy Perrys klädombyten, hela 12 gånger byte hon outfits!
Måste väl säga att visa var inga direkta "wow"-outfits, men i typisk Katy Perry anda: söta, charmiga & halvnakna.

Har hittat 5 av 12 outfits som jag tänkte visa för er:




Denna fastna jag för igår. Dock är väl inte strumbyxorna något att hurra över. Men annars ganska söt med haten på!






Innan galan drog igång så bar hon denna, helt klart en av kvällens finaste outfit! Kvällens favorit plagg!



Vilken är eran favorit?
Någon av dessa eller någon annan som hon bra under kvällen?
#1 - - Erika:

sv. Eller hur :/

Det händer inte så mkt, sjd? :P

#2 - - Anonym:

men inte så lite ju :(

#3 - - linda:



Hon var lite för jobbig igår på EMA. Men hur orkar man byta om 12 gånmger? :/

svar: tack, det gick åt skogen :(

#4 - - ' caroline anette:

svar: tack så mycket! :D

allt bra med dig?

#5 - - JOSDIL:

hon är riktigt cool tycker jag :)



ikväll blir det idol + godis i soffan ;D själv då?

#6 - - Jagheterintesune:

Den sista helt klart! :)

#7 - - ANGELICA:

okej :)



hon var så skön som värd :D

#8 - - Zozzo:

Jag ska hem till pappa och mamma i helgen. Kolla på idol ikväll. Kram kram

#9 - - RUMPCHOCK!!!:

SV: HÄRLIGT, HÄRLIGT! Jodå, allt är bra här med! :D

Vad händer ikväll då? Idol? ;)

KRAMAR!



Den sista var underbar, hon ser ut som en sjöjungfru!

#10 - - v e v v e:

sv: jag är lite småsjuk efter vaccinet idag, så blir att vara hemma bara :/ sj? =)



puss

#11 - - Emmis:

svar; okey jaa det blir bara mindere å mindre för mig också och det är ju trökigt "/

Jadu har precis kommit från jobbet (= så blir att dega framför teven :D

För dig då?

#12 - - CLIP:

tack så jättemycket, visst är det mitt, fick det idag:)



oj, tolv gånger, inte dåligt=)

#13 - - linda:

sv; tack så mycket ! <3

vad gör du? kram

#14 - - IISABEL:

hihi tack :D

ja eller hur är den bra, så mysig! :D

haha han tackar nog! :D

#15 - - Anonym:

ja det skulle vara tråkigt. men vi ska nog boka nytt:)

#16 - - klaudia:

sv; det va dom också :d

#17 - - Alison:

Typiskt ju :P



Jag diggar den första hon hade, såg... Häftig ut :o

#18 - - Simone:

Oj, alla är ju svincoola - på sina sätt :D

#19 - - LIENE:

oh bytte hon verkligen så ofta, märkte inte:O men jo det är ju möjligt:) bara att jag la inte märke till, finns så mycket att hålla ögonen när man kollar på EMA.



sv: okej:)

ville se the veronicas vinna i det ämnet.

#20 - - Anonym:

hahaha toppen med en kille som kan försvara en:P



#21 - - marre:

sv: god natt

#22 - - Frida:

Missade tyvärr att se programmet, men antar att de visar i repris senare. då får jag titta :)

Men jag älskar katy Perry, tycker hon är riktigt fin och så häftig. haha. Låter som ett litet barn som pratar om sin stoora idol! haha. Men nej, jag gillar hennes stil :)



Svar: Jadå, min helg var helt okej :) din då?

#23 - - jenny:

imorrn ska jag hämta ut new moon biljetter och vara med daniella, du då? :)



puss

#24 - - emelie:

sv: hahaha jaa den luktar otroligt gott :D

#25 - - Emil:

så fint :) unner alle å har kjæreste!



vi skal nok prøve igjen, og når vi gjør det, skal jeg snakke litt med min mor, hun har sikkert noen tips. ;)

#26 - - Jasmin:

håller med den sista bilden var riktigt fin!:D

Sv; okej vad är de för feretag??

Jo då det är bra med mig.

Kramis :D

#27 - - J E S I (jesi.blogg.se):

jag gillade alla hennes kläder :)



sv, hihi vad bra att jag inte är den enda som tänker så!

#28 - - S A N N A:

hihi tack, idag blir det iväg till vårat blivande hem, sj ? ( :

P & K

#29 - - Veronika:

Jädrar jaa! vissa kan byta kläder ofta :)

#30 - - Mia:

de två sista var ju riktigt fina!

#31 - - SARA:

Älskar den sista bilden, läcker klänning! :) Så himla kul med massa klädombyten!! :) Kram

#32 - - Maria:

Den sista var verkligen fin! :)

Snacka om stressigt det måste ha varit att hunnit byta kläder hela 12 gånger. :O



sv: Gjorde hon? :) Jag har inte kollat några resultat från galan ännu.

#33 - - Terese:

Hej, vad fin blogg du har :) Hur e det med dig? :)

#34 - - Rebecca:

jobbigt :/



de fint tack, själv då?

#35 - - Emma:

oj 12 byten! haha jag gillade 3an... :)

#36 - - Marcus Å:

Allt bra idag? :)



Hemma imorgon kväll? ;)

#37 - - kat:

såg inte galan, men sista bildens klänning var sjukt fin :)

#38 - - MISSEXTRA:

sv: Okey.. För mig blir det nog endel plugg:P

#39 - - amanda janson:

härligt, jo det är bra med mig också:)

#40 - - annii:

Aa fina bilder på henne

#41 - - Evelina:

Den rosa klänningen på sista bilden är min favorit! Underbart vacker!! =)

#42 - - Helena:

Tyckte att den sista var finast :)

Hoppas att allt är bra med dig :)



Puss

Till top