Jag är inte galen!

 

Jag har fått lära mig en sak: när någon hävdar att dom inte är galen, då ljuger dom..

Ey! Någon som håller med dig om att Malin Åkerman ser helt jävla psykotisk ut??

 

Nejdå, men det är ju något med att säga att dom inte är galna. Visst fan blir man lite rädd för den personen ändå?

Det är något med att personen lindar in falsk trygghet, att utge sig vara mer mentalt stabil än vad man igentligen är. Tycker inte ni det?

 

Hoho!

#1 - - Malin:

SV: Eller hur, kreativt och unikt!

Allt bra ikväll? :)

#2 - - Anonym:

hahahha.. jag vågar inte riktigt hålla med dig:P



ne han han kör thai- kickboxning;)

så jag hoppas K-1 hihihi!!!

#3 - - Anonym:

ja verkligen:O:O:D

#4 - - amanda janson:

#5 - - Sandra - Piffad:

sv: Ridit och spelat innebandy :) själv? Kram

#6 - - LIENE:

sv: japp det var Dali:) hans konst är lätt att känna igen, jag mindes bara inte namnet först, haha.

#7 - - Anonym:

ja självklart! :D

#8 - - Sessan:

Tötnos :) Hur har din dag varit darling? Puss<3

#9 - - linda:

Ja hon hjälpte mig! Tack för din o hennes hjälp. KRAAAM <3

#10 - - linda:

sv; så bra! det är bra här!

har du haft en bra dag? kram

#11 - - vesna.blogg.se:

haha :D

#12 - - Anonym:

Ja alltsa om man gar HELA VAGEN DIT for att fa var amed i film da tycker jag nog inte man har alla skruvar dar dom ska vara.



Sjalvklart borde du gora en! Hur ska man annars fa reda pa hur man vill ha sitt brollop?



Hehe, sempai ar ju pa riktigt har borta. Men det behover inte vara nagon i en klass over, alla som ar aldre an en sjalv ar sempai sa Yuji pa jobbet har ocksa sempais trots att han inte gar i skolan.

#13 - - SARA:

Haha, jo så är det ju faktiskt :D Kram

#14 - - Marcus Å:

Jo, tack bara bra med mig! Händer idag?



Puss

#15 - - tess:

hehe ja kanske det... nog ser hon lite läskig ut iaf :P

#16 - - emelie:

sv: haha jag vet :D hah klockren lista jag gjorde faktiskt.



hehe härligt att höra, jodå det e bara bra med mig :)

#17 - - M A T H I L D A ♥:

SVAR Tack=)

#18 - - Mina:

Hoppas att allt är bra med söta dig denna osndag.Här är det bra men så trött man är.Ha en skön onsdag.kram

#19 - - Anonym:

jag e bara så jävla trött. .=(

#20 - - s:

okej va bra:) samma här! vad gördu?kram

#21 - - Emelie:

Åhhhhhh du är så himmmmmmmla RAR :D Tack snygging :* Jag blir så glad över dina kommentarer! Verkligen!



HOHO! Liksom :D

Puss på ditt röda svall

#22 - - Sofia:

va bra! :) jo det är fint med mig, puss

#23 - - ANGELICA:

haha tack!

haft en bra dag? :)

#24 - - teSz:

Sv: hehe okej :D jo min var kanon bra, mkt skratt o fest o utklädnad :P



pussen!

#25 - - jenny:

gött!



igårkväll pluggade jag bara till ett historiaprov som jag hade idag -.-



puss

#26 - - alice:

sv: tacktack:) jag svarar på kommentarer, allt bra idaG ?

Till top