Get ready for RUMBLE!!!

 

Är himla imponerad över hur många spelare hon hinner knocka ut innan hon blev tillsagd. Seriöst, det var inga dåliga smällar hon fick in på amrikanskorna.

Som tur är blev hon avstängd från sitt lag och kommer inte kunna få möjlighet att komma tillbaka heller.

 

Jag tackar ja..

#1 - - Zozzo:

Haha, jag trodde jag såg i syne först. Kram kram

#2 - - linda:

sv; jaha okej!

allt bra idag?

#3 - - Emma:

ja jag kände erik hassle när jag var liten:) inte nu längre dock :(

#4 - - IISABEL:

jag opererade läppen för att jag hade en spottkörtel som hade täppts till, och börja bilda massa geléliknande vätska som la sig som en boll i läppen. Och jag var tvungen att operera bort det idag :(

#5 - - SARA:

Tack! Kram

#6 - - Josefine:

ja det är faktiskt väldigt tråkigt =/

#7 - - Anonym:

idag har jag jobbat och kikat på desperate med en vän.sj då?

#8 - - Simone:

sV: Tack så mycket! :D

#9 - - lovisa:

fin blogg :=

#10 - - Decemberjul:

Sv: Tack! Vad roligt att du tycker det! :D

#11 - - LIENE:

sv: visst var dom coola:)

#12 - - Emmis:

svar; jaa det är ju trökigt att man får göra så XD haha men det är ju iaf att "testa" haha XD

Händer idag då? =D

#13 - - J E S I (jesi.blogg.se):

sv, jo men precis :D

#14 - - Marcus Å:

Hur kom det sig att du sluta? :O

#15 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

sv; Vad bra! :D

Det är bra med mig med :)

#16 - - S A N N A S . R U M:

Jag mår bara bra (:

Vad ska du hitta på idag?

#17 - - ANGELICA:

härligt! Nja är sjuk så det kunde varit bättre :p

kram

#18 - - Moa:

Sv: Jag är född i Sverige och har svenska föräldrar, men växte upp i Puerto Rico (karibisk ö nära USA) och Schweiz. Min familj flyttade tillbaka hit för två och ett halvt år sedan. :)

#19 - - Terese:

sv: ja jag ska va i skolna och har massa prov osv. annars så ska jag vara med min kusin i helgen sj då? :)

#20 - - S A N N A:

jag målade vitt sen ska tapet vara ganska mörk : )

P & K

#21 - - klaudia:

sv; Hej, det händer nog inte mkt, själv:)?

Rösta på mig gärna i http://fridasjoblom.blogg.se/2009/november/finalisterna-i-veckans-blogg-1.html, skulle vara skit snällt! :)

#22 - - J V H:

SV: Jag dansade ungefär fem/sex dagar i veckan i fyra år.

Kram, Julia! :)

#23 - - Tess:

Hejsan! :)



Jag har just nu en Veckans Blogg-tävling på min blogg, så nu letar jag efter roliga, intressanta bloggar som vill vara med och tävla. Det hade varit kul om du vill vara med! Du kan anmäla dig i detta inlägget:



http://tesswaltenburg.blogg.se/2009/november/veckans-blogg-v-46.html



Kram, Tess

#24 - - Frida:

Svar: Tack så mycket :D

Vad bra! Tänkte börja mig på att pyssla ihop några julkort, du då? :)

#25 - - evelinaerikssn §:

jag lever :)

#26 - - evelinaerikssn §:

jag lever :)

#27 - - Tess:

Sv: Haha, okej. Har du varit i Frankrike?

Ha en mysig kväll.

#28 - - CLIP:

idag har jag inte gjort så mycket, varit i skolan och sedan träffade jag en kompis:)

vad har du gjort?

#29 - - teSz:

Sv: liten bit, tar 1½ timme o åka till honom med tåg :) o då stannar den ju på massa stationer, han bor i sthlm o jag lite utanför :P



allt bra? kram

#30 - - Andréa:

Sv: Gör så :D

#31 - - Maria:

Haft en bra dag? :)

#32 - - Johanna:

Haha bara ett bevis på att dommarna är kassa... s

#33 - - Erika:

Sv: jaa, underbara stockholm <3

jag har haft det bra. har varit lite småseg men annars har det varit bra. själv då?

#34 - - V E V V E, i'M THE ORGINAL!:

sv; hihi okej =D



tyvärr börjar jag bli sjuk igen, :/ annars är allt bra. allt bra med dig? :)



puss

#35 - - alvina:

hahah aah dom är ASsnygga ;)

#36 - - stefan:

Inte mer än rätt, jävla subba. Om man nu får använda de ordet.

#37 - - Erika:

sv: åh okej :P Vad för linje gick du då? ;)

#38 - - Madicken:

Haha shiT! :O

#39 - - Erica,:

så det kan gå!

Till top