En stund i rampljuset!

Nu var det ett dags för en utmärkelse, ge credit, att hylla. Ja, kalla det vad ni vill.

För er som inte är bekanta med detta så väljer jag ut någon som jag anser förtjänar en stund i rampljuset.
Så de här är den ända gång eran åsikt inte har någon betydelse!

Denna gång har vi Jonna! Alla har frågat om min design om vem som har gjort den osv.

Det är inte jag som gjort den, utan hon. Hon är jätteduktig på att pilla ihop designer vilket ni ser om ni klickar på "designer" i hennes meny.
Har ni frågor så är det bara för er att vända er till henne, hon är verkligen duktig!
#1 - - amanda janson:

inget kul alls, tråkigt nog :/ sj?:)

#2 - - linda:

TACK! DET FUNKA. NU ÄR DET BARA DET SOM JAG INTE KLARAR, SJÄLVA MENYN :'(

#3 - - (¯`¬•» ★ J O N N A ★:

Men nääää.... gud vad söt du är! Åhh!! Tack så jättemycket!



Massa kramar

#4 - - Malin:

SV: Nej vad tråkigt! Jag fick utslag av min gamla katt ett tag, men det gick över sen. Hoppas det gör det för dig med! :)

#5 - - linda:

Jag fråga henne så nu skicka jag mallen! Tack för att du hjälper mig, de betyder mycket:) !!! TACK

#6 - - jenny:

haha, ja :D

ja, det är bra bra, sj?



puss

#7 - - Anonym:

thanks :D kanske skallbörja på den då

#8 - - Ana:

jag ska bara ta det lugnt sj =)?

#9 - - ANGELICA:

okej :) Jo den var bra! Din då?

kram

#10 - - alvina:

haha nu förstår jag inte :)

#11 - - Emmis:

svar; okey va kul ;) jag var ute och festade =D haha

#12 - - jennifer:

ja, precis.. ^^

#13 - - Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ:

japp, semester :) åå det var så himla mysigt där jag fick uppleva mycket :D vad tycker du om min rosa kopp? <3

kram

#14 - - Rebecca:

Kul! :)

#15 - - J E S I (jesi.blogg.se):

hihi tack så mkt .. <3 :D

#16 - - angelica:

Sv: ja vet, helt sjukt :O..

ååh, vore kul att stå i rampljuset..

hennes blogg var super fin också!

#17 - - Helen:

Ja vi lär oss allt möjligt! HTML, CSS, In design, photoshop mm.. Så det e kul :) Går du på gymnasiet då? Eller har du kanske gått ur? :)

#18 - - LINN:

tyvärr måste jag nog sitta inne och plugga :( dudå? :)

#19 - - Nellyhaglund:

svar:

min helg var rätt tråkig... men ändå helt okej, hur vad din helg? :)

#20 - - fridaeriksson:

härligt jora de är bara bra med mig. fin blogg! :D

#21 - - Anonym:

Gillar verkligen dom här inlägen :)

#22 - - stina:

jo min halloween var kanoners den med:)

#23 - - Alison:

Jag praoar på ica ;D Kanske inte jättekul men man har mycket att göra :)

#24 - - Emma:

det är så att jag går i musikskola och har därför konsert i globen :) hehe <3

#25 - - rebecca:

sv: ja det var den! riktigt läskig också! :o :D

#26 - - Novembersara.:

SV; Ja visst är det sjukt??!

#27 - - Johanna:

Ja, men dte är bra...jag hoppas 2010 går lika fort S så mina studier är över så jag får jobba som specialpedagog!! =)

#28 - - Tess:

Svar:Jag hade en jättebra dag.

Vad snällt av dig att tipsa om henne, hon måste blivit glad!



Till top