EMA Berlin 2009

Idag så drar EMA äntligen igång!


Dessa tror jag att priserna kommer tilldelas till:


Best European act: Dimla Bilan
Best Song: Lady Gaga "Pokerface"
Best Live act: Beyoncé
Best group: Tokio Hotel
Best new act: Lady Gaga
Best female: Beyoncé
Best male: Kaney West
Best urban: Eminem
Best rock: Linkin Park
Best alternative: Paramore
Best Video: Beyoncé "Single Ladies" 
Best pusch artist: Little Boots
Best world perfomance: Lady Gaga


Vilka hoppas du tar hem priserna?

Glöm inte bort! MTV kl.21!

#1 - - Johanna:

Skall s epå mammas pojkar nu..annars blir det en lugn kväll. själv då?

#2 - - klaudia:

sv; jodå jag mår bra!

Du kan gärna följa mig med bloglovin =)

#3 - - IISABEL:

vad roligt att du blev glad! :D

jag firar min pappa idag :D själv ?

#4 - - Alison:

Det gör den tyvärr inte :S Hade hoppats på det men nejdå.. :P Nåja :) Hur är det själv?

#5 - - Malin:

SV: Tusen tack! :D

#6 - - Zozzo:

Jo jag hoppas de kan hjälpa mig imorgon. kram kram

#7 - - Malle - Hockeyfru:

hahaha va glad för de:D Puss

#8 - - S A N N A:

hihi ; )

P & K

#9 - - vesna.blogg.se:

ja supoerfin =)

#10 - - Cajsa:

det är väl så där med mig...som vanligt, känns det som...

#11 - - Maria:

Spännande det där! :) Jag känner på mig att Lady GaGa kommer få en massa priser.



sv: Åh, tack! Det hoppas jag verkligen. :) Fast det gick inte alls bra känns det som..

#12 - - ' caroline anette:

svar: jaha okej =) nja, har nyss tränat. så ska duscha sen chilla i sängen framför oc med pojkvännen :)

#13 - - Veronika:

Jädrar hade jag glömt!

#14 - - Emmis:

svar; jaa eller hur :O helt underbart att få åka ner för backarna XD

#15 - - jenny:

nej ojdå, måste pallra mig iväg till tv:n då. Godnatt :)

#16 - - Emma:

hahahah nja x) Gjort idag?

#17 - - pelle:

Jag hoppas Lily Allen vinner.



NEJ JUSTEEE! MTV SPELAR JU BARA RÖVMUSIK!



erhm. överreaktion, nej då! ;)

#18 - - Emma:

kollar också:) hejar lite på paramore, lady gaga och katy perry! :)

#19 - - CLIP:

oj! ja, det var verkligen värre, haha:)



åh, jag är så himla efter, varför är jag troligen den enda i hela sverige som insåg att den där MTV prylen började för en och en halv timme sedan? en fråga utan svar, haha=)

#20 - - rebecca:

sv: hon är riktigt snygg ja! :D

#21 - - marre:

allt bra ?

#22 - - Malin:

SV: haha ja en aning!

Allt bra idag? :)

#23 - - RUMPCHOCK!!!:

Helluuu! :D Är allt bra idag? Hoppas att det inte är lika kallt hos dig som hos oss! :)

KRAMAR!

#24 - - Emil:

takk for det :) ble ikke helt fornøyd selv, deigen hevet ikke så bra, så bollene ble veldig kompakte, også hadde vi på for sterk varme slik at de ble litt brente, og de smakte litt mye kardemomme :P, men ellers var alt perfekt... godt gjort av 2 karer ;)



Ja han har vært en skikkelig fin kar... det er ikke uten grunn at media har blåst opp saken til så store høyder... sikkert vært mer om overgangen her i Norge enn i Sverige :P

Till top