Var tog Louise vägen??

 

Vart tog Louise vägen?

BAH! Jag är hääääär! Men inte så aktiv. Men det ska vi snart ändra på!


En tanke slog mig idag, snart har jag bott i Västerås i ett år. Fasen vad tiden har gått fort! Har jobbat lite här och var och har även startat ett företag. Hur coolt är inte det?
De ungdomar som kommer dit är verkligen jättetrevliga! Jag förstod att det skulle vara givande att jobba med människor på detta sätt, men anade inte hur mycket.

Föräldrar kommer in och ger sitt medtyckande, beröm av killarna själv som är där om dagrana. Dom plockar undan efter sig och är försiktiga med datorerna, om inte det är en tecken på tacksamhet så vet jag inte vad.

Värst vad sentimental jag var idag då. Men seriöst, är väldigt tacksam för allt jag har!

Men när man startar ett företag så betalar man ett högt pris, inte bara pengar utan även något obytbart, din tid.
Missförstå mig inte, jag älskar det jag håller med, men det tar upp all min tid. Vilket resulterar till att jag inte kan åka som jag eller när jag vill.

Men jag tror att det kommer bli bättre med tiden, när allt kan rulla av sig självt!




#1 - - v e v v e:

sv; Tack så mkt (a



puss

#2 - - Emmis:

svar; aaa fast enligt mig så spelar det ingen roll.. var så länge sen, min morfar dog 96 så XD

#3 - - Ana:

den har varit bra din då=)?

#4 - - M A T H I L D A ♥:

SVAR Haha tack :) Vilken härlig hårfärg du har!

#5 - - carro:

Hejsan! =)



Du var med och tyckte till i debatten "när blev fest synonymt med liv?". Jag har väldigt spännande nyhetet att berätta till dig och alla andra som deltog! Inom de närmsta dagarna kommer Ni få reda på precis vad det rör sig om men jag kan redan nu avslöja att debatten blev mycket större än vad jag förväntade mig från början och detta är enbart tack vare Er fina läsare. Jag vill inte avslöja allt för mycket men jag kan säga såhär: Inom en snar framtid kommer inlägget jag skrev - och den fantastiska responsen jag fick av er, att uppmärksammas i media.



Att vi verkligen kan påverka mer än vad vi tror är något jag lärt mig av detta. Ensam är stark - men tillsammans är vi tusen gånger starkare!

#6 - - Emelie:

*JÄVLAR I LINGONSKOGEN VILKEN SNYGG BILD PÅ DIG!

DREGEL DREGEL!*



Shit kvinna :D

PUSS!

#7 - - Elin:

Du är coolast :)

#8 - - Sandra - Piffad:

sv: och jag som alltid kommer på föör mycket! vet lite till jag skulle vilja ha.. ;) Kram!

#9 - - alvina:

joo (: snigg blogg förresten!

#10 - - Alison:

Hihi, jag praoar :D

#11 - - vesna.blogg.se:

jaa = )

#12 - - RUMPCHOCK!!!:

SV: HÄRLIGT SÖTIS! :D Jodå, det är toppen! ;)

Vad händer idag då?

KRAMAR!

#13 - - Helen:

Love din bloggdesign!! :) Gjort den själv??

#14 - - SARA:

Ja just det, det är den lockkrämen från OSiS, den säljer vi också, den är bra :)

Fin bild på dig :) Kram

#15 - - Linda:

Jag tycker det är grymt att du är egenföretagare. Kramar

#16 - - ina:

hihi hur mås det?

#17 - - simone:

haha okej ;) Va bra ^^

#18 - - Linda:

Du gör inte design va :$ , för jag gillar denna jättemycket som du har! PUSS

#19 - - Anonym:

sv: för att vara tisdag är det helt okej! hoppas du har en toppen dag :)

#20 - - angelica:

Sv: gud så bra :) i helgen var jag i sävsjö och sköt..och sen har jag pluggat lite :)

det är kul när det går bra, hoppas det fortsätter att göra de :D

#21 - - Johanna:

ja tiden går så fort...tyckte 2009 börja nyss, å nu är det snart slut?!

#22 - - amanda janson:

ja det hade jag:D sj?

#23 - - Lexie:

så söt bild på dig :D

#24 - - Malin:

Hoppas allt är bra idag? :)

#25 - - Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ:

tack <3 ps. förlåt för sent svar! jag har varit i frankrike i 3 dagar men är hemma nu! :)

kram

#26 - - Daja:

Jag har utsett Hollywoods bästa Halloween utklädnad i min blogg =)

#27 - - jenny:

jag glömde och se på den, HAHA, fårga mig inte varför, men jag satt längre vid datorn än jag trodde så han aldrig, haha :(



puss

#28 - - Emma:

Jo det är sjukt segt:/ vad har du hittat på idag då?<3

#29 - - jenny:

Vad kul!! :D Är ganska trött duj?

#30 - - Ida:

Du har fint hår! :) Dessutom gillar jag din variation på inlägg. Fortsätt så!

Till top