Byta namn?

Nehe..? Det skulle jag göra...

 

Nej men allvarligt?! Vad är det för fel på människor nu förtiden? Varför skulle man vilja byta namn till Slisk?

Hade någon presenterat sig som Slisk hade jag nog lyft på ena ögonbrynet, nej, båda hade nog åkt upp. Tankarna om han drev med mig eller inte skulle nog plåga mig resten av kvällen..

 

Är det så jäkla konstigt att ha kvar det namn som man fått av sina föräldrar?

 

Skulle ni vilja byta namn?


#1 - - tess:

hahahaha jag tykcer oxå att det är rent ut sagt patetiskt att vilja byta namn till slisk! Vem fan skulle vilja anställa någon som heter så? och vem skulle ta personen ifråga seriöst om han presenterade sig som mr slisk?! haha, sjukt är ordet!

#2 - - Sessan:

hahaha jag skulle må jätte dåligt.. särskilt om det var delvis sant också :)



Tack raring, du är bäst! Pussar på..

#3 - - ALICIA:

sv: Nej precis, tycker att det ska vara upp till var och en vad man väljer. Klart alla har åsikter om varandras och det är ju inget fel med det, men att bli ifrågasatt gång efter gång blir grymt irriterande i längden :(



Jag skulle nog inte vilja byta namn! Men om jag inte hade ett namn och inte var van vid något hade jag nog inte valt Alicia, men jag är nog nöjd. är du? :)

#4 - - Anonym:

tack gumman ja har haft en toppen helg..

hur har din helg varit??

har du gjort något kuligt:D

#5 - - SARA:

Haha, Slisk? Okej.. Nej själv skulle jag inte vilja byta :) Kram

#6 - - ' caroline anette:

svar: härligt! jarå, jag mår great :)

#7 - - Anonym:

:)

#8 - - Emma:

tack så mkt<3 Nja vet inte idag har jag shoppat, imorgon ska jag ut och ha kul med vänner, lördag tror jag att jag hade match och söndag ska jag jobba:) Sj?

#9 - - Mathilda:

Hahaha, slisk! Hahaha :D

#10 - - Millan:

jon nickar sliskon i wow ! :D

Till top