#1 - - Erika:

sv: Jaha okej :/ Synd att det inte var som du hade tänkt dig.



Vad händer ikväll då? :)

#2 - - J E S I (jesi.blogg.se):

herregud. suck.



sv, kolla på tv4 play? jag tror glee visas där :)

#3 - - Erica,:

haha det är ett sätt att göra det på! xD

#4 - - lovisa:

en asiatisk resturanng vid namn fugu! :)

#5 - - Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ:

okej, jodå :) svara gärna på dagen fråga : är fredag den 13 din otursdag? ;)

kram

#6 - - Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ:

ojj,! :O och den där mannen visste inget? dom var inte ens tillsammans?! :O

kram

#7 - - Zozzo:

haha, jag med. Men att man kan göra så, vad skrämmande egentligen. Kram kram

#8 - - Andréa:

Sv: Ljusa färger på läppstift/läppglans gör att läpparna ser lite större ut.. Samma sak med skimmer och glans. Så det allra bästa är att använda ett ljust läppglans med skimmer i :)

#9 - - amanda janson:

förlåt för sent svar :(



allt bra idag då?:)

#10 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

sv; Ja, den var bra :D

#11 - - Moa:

Jag undrar ifall de ens var tillsammans eller om hon bara var besatt? Jag hade nog blivit riktigt rädd om det var jag!

#12 - - Neha:

Alltså varför gör man så?:S Giftemål är ju något speciellt

Till top