Zoo Cup!

Vi alla har minnen som bara ploppar upp upp ur tomma intet ibland.
Att de förekommer oftare för mig än för er behöver vi ju inte ta upp nu, eller hur?

Ett kärt minne som jag kommer bära med mig är när vi hade pubafton eller "familjeträff" som det fint kallades. Att många drack och blev fulla behöver vi ju inte gå djupare i.
Hur som helst. Vi barn som var några år yngre än de äldre fick fint sitta och kolla på film som visades i rummet bredvid.
Något som vi alltid fick se var Zoo Cup! Kommer ni håg? Ja, ni som tillhör min åldersgrupp gör nog det.
Där kollade vi på flodhästar som spelade fotboll mot strutsar och ankor mot hönor. Ja, listan kan göras lång!
Ni som blivit för senila, räck upp en hand. Ni som är för unga för att minnas kan ju gå och lägga er, det är väl långt efter läggdags för er nu?

Kommer även ihåg att vi kollade på pokémon när det var roligt för tillfället. Ja, jag började gråta.. Det roliga är att en av min storebrors kompisar trodde att det var han som fått mig att börja gråta. Haha, knasigt det var på den tiden.

För er som behöver friska upp minnet en smula kan ju kolla på klippet.
Tyvärr hittade jag inget med svenskt tal, men jag tror ni förstår vad som säg ialla fall!



Sa jag att Gladiatorerna vad underhållning?
För mig är Gladiatorerna ingenting jämfört mot detta! Ren underhållning på hög nivå!
#1 - - Siri:

Jag verkligen älskade det där programmet, garva som tusan. haha =D

#2 - - siri:

Sv: Eller hur, cool snubbe alltså =D

#3 - - malin:

haha nej kalix är ju ganska nära Luleå så det är rätt varmt :) Hemma i Kiruna därimot så försvann den sista snön för någon vecka sen men isarna ligger kvar :p

#4 - - Isabella:

SVAR; hehe ja eller hur är bilden het! gå in på lookbook.nu så hittar du massa heta bilder:)



Min dag har varit bra hur har din dag varit?

#5 - - Emma:

vad skönt! men mig är det också bra:)

#6 - - Jenny:

haha jag minns alla dessa fredagar framför tvn i försmalingshemmet med zoocup.. Man tröttnade ALDRIG!! konstigt igentligen, att vi aldrig tröttna asså ;)

#7 - - Linda:

hej snygging,jisses var ett tag sedan jag avr här inne;)

please stötta mig genom att rösta på mig här nr 1;

http://prettyshawty.blogg.se/2009/may/rosta-pa-veckans-blogg.html

#8 - - Maja:

Skola, jobbat och nu ska jag fira min födelsedag med familjen! :)

Du själv då?

#9 - - Sara:

Det kommer den dagen när du blir gravid. :D Visst är de såå härligt. :D

Haft en bra dag?

#10 - - tess:

jag jobbar i ett köpcentrum i borlänge ja, i en lindexbutik :) hehe

#11 - - ANGELICA:

sv: jo det har jag verkligen haft :) shopping och kompisar är något utav det bästa!

hur har din varit? :D

#12 - - Heyli:

ja men alltså man kör ju med öl, cider och sånt, inte ren sprit eller ens likörer, då skulle man nog inte vara med i leken länge :p

#13 - - pelle:

HAHAHHA! det var ju med i Lilla Sportspegeln nu!



aah, lagligt rån? Hm, jo... så måste det vara! ;D

#14 - - Anonym:

ah;P

#15 - - Angelica:

jag kommer inte ihåg domd är strutsarna :/ mn jag kollade mest tom och jerry när jag avr ltien :D

#16 - - emma härnqvist/perfektion:

här är de bra. jag går på högvarv efter två arbetsdagar med massa ny info :)



va har du för planer då?

#17 - - Mariella:

Ja skit söt , haha kmr ihåg de där programmet med alla djur, asballt programm !



Jadå , sjda ?



Puss !

#18 - - LuxuryPink:

gud va längesen det va man såg det!!

#19 - - Anna:

ja riktigt gott vill jag lova :D



#20 - - Sanna:

Haha okej jkag ska förklara.

Jag köpte den första boken på pocket, sedan blev jag förälskad och köpte de två andra (den fjärde var inte utgiven då än) men i hårpärm, då var jag tvungen o köpa den första i hårdpärm också så det skulle se snyggt ut i bokhyllan, haha! <Sedan orkade jag inte vänta, precis som du, på att den fjä'rde ksulle komma ut på svenska så beställde dne på engelska. Sedan när den väl kom ut på svenska köpte jag den självklart på svenska också.



Sedan köpte jag the twilight saga set, en box med alla fyra böcker på engelska där man även fick med lit bilder oså. Därmed fick jag den fjärde på engelska, igen! haha så då har jag sammanlagt 10 böcker! haha! knäpp jag är va? har lagt ut över 2000 på twilight grejer, har esmes armband, en poster och sedan köpte jag en kalender som jag lottade ut på min twilight blogg också. hah!



kramis

#21 - - MissCM:

sv: hehe ,det förstår jag! :D

#22 - - Jenny [Fotoblogg]:

sv: åhmen tack! :D



och jag minns allt zoo cup! haha

#23 - - Michaela:

tackartacakr!

#24 - - Anonym:

tack:)

#25 - - Hanna:

Hej ,

kika gärna in på min blogg och kolla min nya design :)

Glöm inte att säga vad du tycker .

Ha en bra dag ! Kram =)

#26 - - Emelie:

Sv. Vad bra att du mår bättre :)



Jag mår bra, känner mig lite trött bara.



Haha, det låter väldigt kul ;P Tyvärr så minns jag nog inte programmet själv..

#27 - - Melina:

ha en bra dag =)

#28 - - J e n n y:

Tack :)



Jaa, det var sjukt gott! Botten var nästan som en sockerkaka, mmmmm. Haha

#29 - - angelica:

Sv: Usch ja, tandläkare, blää! kollade på det d är när jag va liten :D

#30 - - Hanna:

jora. lite dåligt väder men annars bra:) du? kram

#31 - - CAMIE:

SV: Idag har jag varit i skolan och tränat till utklädnadsshowen och fixat lakan som vi ska hänga upp i skolan ^^, Superkul! ;D



Händer idag da?

Kramar!

#32 - - alec:

det är sådär med mig.. trött och sjuk, feber ocha llt möjligt :(



vad gör du då söt?

#33 - - Sandra:

Hahaha åhh det där kommer jag också ihåg ;)



Puss

#34 - - sofie:

sv; helt okej att fråga, jag ska opererar ryggen för den är så sne ;)

#35 - - ♥ Sandra ♥:

Tack för din åsikt! :) Söt blogg du hade!

#36 - - najjo:

haha, det där brukade jag kolla på! Gick inte det på lilla sportspegeln? eller var det något liknande?

#37 - - Klero:

Jag trodde att det var klart att hon och George skulle hoppa av. Men vad vet jag?



Snygg blogg!



Kram

Klero

#38 - - Miss P:

haha jag älskade det där!



Sv: Piratpartiet står ju endast för det här med att folk ska få ladda ner lagligt och att man ska få vara anonym på internet. Anonymiteten är bra, men är det verkligen klokt att göra det lagligt att ladda ner?

#39 - - Millan:

Jaaah... ÅÅÅh :D Vad glad jag blev nu

#40 - - Maria:

Zoo Cup! :D Det var ju det som gick i Lilla Sportspegeln, eller hur? Jag såg alltid på Lilla Sportspegeln bara för att få se det där programmet (har aldrig gillat sport annars).

Den där ormen som alltid var kommentator hette Bo A. Orm tror jag. Hans röst låter ju helt fel på franska ;)



Svar: Jo, jag har lite konstig humor.. haha :D

#41 - - LuxuryPink:

sv; va inne på h&m i värnamo men där hade dom inte kommit än =/ vill ha nu!!

#42 - - mia:

Haha, jadå vi förstår nog! (:

#43 - - andrea:

sv: ja allt är fint med mig, dudå? :)

haha bra film, förstod ju också vad dom sa xd

#44 - - ♥ C U I T E L I N N E A ♥:

tack för din kommentar!

kika gärna in igen och kommentera! :)

#45 - - SARA:

Jaa, kommer nog bli skitfint! :) Kram

#46 - - Emelie -EmeliesPlace:

det där kommer jag ihåg :D

#47 - - Mernii<33:

Fin blogg :)



Har frågestund just nu så skriv gärna några frågor ;)

#48 - - L I N A B R O B E R G:

fin blogg du har :):)

#49 - - Anonym:

åh, dem kmr jag ihåg från lilla sportspegeln:D

Till top