Vackert vrål?

God kväll blogg läsare!

Måste bara säga en sak! Ser ni min as snygga lugg i bilden? Tycker att den är värd några rader här i bloggen. Jag har den världs kända Connan O'Brian frillan.
För er som missat min jämförelse kan ju klicka här för att se lite närmare på detta.

Kom ur badet för en liten stund sedan. Hur skönt som helst att bara ligga där i. Men här är det inte någon klassisk musik här inte som ekar i badrummet, utan mitt vackra vrål som hörs in till vår stackars granne. Jag lovar, det låter inte så farligt.. Host..

Ställde in en äppelpaj för en stund sedan, kommer bli mumma! Bilder på det kommer upp om en stund.
Hur har eran dag varit idag? 
#1 - - Jolbi:

Tack så mkt!

#2 - - Linda:

Ja, dom blir större o större, superkul!!

#3 - - - H *:

- älskar din hårfärg!

#4 - - Heyli:

:) ååh äppelpaj, tänkte faktiskt på det för en timme sen typ att fasen va gott de skulle va!

#5 - - Makrill:

Hahah naaaw :) Men det är inte så faaarligt ;)

You look great!

#6 - - MISSEXTRA:

Vad tycker du om Paris Hilton? Skriv gärna vad du tycker just om henne i mitt senaste inlägg:D

Till top