Eurovision song contest!

Ikväll är det äntligen Eurovision song contest!

Ikväll gäller det. Men ska jag vara ärlig tror jag inte att vi har en vinnar låt. Men jag hoppas att vi får en bra placering ialla fall.

Men om vi bortser ifrån att hålla på sitt egna land, så håller jag Islandslåt varmt om hjärtat. Norge är också en stark kandidat. Är inte så insatt av de övriga låtarna.
Men om jag minns rätt så gillade jag också Bosniens låt.

Ja, vi får helt enkelt se vad som händer! Vi håller tummarna för Sverige!

Kommer ni också att titta ikväll?
#1 - - nathalie:

Jag visst är det skönt :D

#2 - - Maria:

Svar: Ja, han är ju helt grym! Och så ser han ständigt så glad ut med ett stort leende på läpparna. Den killen har utstrålning!



Ska helt klart kolla ikväll. :)

#3 - - s;en:

ahh okej .typ arbetspraktik eller? :)

#4 - - Angelica L:

Låter bra :D

Det är bra med mig med.

Jag gillar med Islands låt :D

Kram

#5 - - You Adore it - by Louise Charlotte:



Rappestad! Vi har haft häst i ett stall där :) Så dar har jag varit! Haha!



Jag pluggar franska här :)



Ha nu en trevlig lördagskväll!



KRAM till dig! <3

#6 - - Emma:

sverige såklart, norge och turkiet är också bra:)

själv då?;D

#7 - - SaraChristina:

det är fett bra (H) hur äre själv?<3

#8 - - lisa g:

får se om jag tittar, har jag inget bättre för mig gör jag nog det ^^

jättefin blogg förresten :D

#9 - - MissCM:

sv: ja, verkligen! :) jadå, det är kanon med mig idag! själv? =) och lätt att jag ska se på ESC ikväll!

#10 - - samantha:

vet inte för enligt mig finns det bättre saker att titta på :D

#11 - - mhalin ,:

svar- JAPPP :) i love them . :)



jag är typ sjuk.. dunder ont i huvudet.. -.- hur är det själv ? :d

#12 - - Angelica:

Jag har ingen aning om vilka låtar som är med xP

#13 - - pelle:

Kanske att jag tittar, men det tar mig emot ;D hehe.

#14 - - celine:

Jag hoppas att armenien eller finland vinner, men inte sverige :)

#15 - - Kajza:

Heja Malena!! ;)

#16 - - Makrill:

Klaaaart man ska titta! :D

Hoppas vi hamnar hyfsat högt upp iaf!



Kram på dig!

#17 - - sabina (fotodagbok):

Självklart kommer jag att kolla ikväll!

Jag har inte hört ett enda bidrag än, men jag hoppas på att det finns några bra ;)

#18 - - Caroline Bernadotte:

Jag jobbar som kassörska i ett företag Hornbach, vet ej om du hört talas om den.



va skönt, :D <3

#19 - - LIENE:

ska också kolla:) och heja på Malena, men tror inte heller vi har nån vinnarlåt.

#20 - - Rita:

Självklart kommer jag kolla ikväll, vem vill missa Eurovision song contest liksom? Det är som en tradition ^^

Hoppas Marlena får en bra placering, man vet aldrig om hon kan vinna.. (a) Har inte hört Norges omtalade bidrag, ska kolla på youtube nu!

Kramkram <3

#21 - - Anonym:

fin blogg! :)

kommentera gärna min! <3



http://cuitelinnea.blogg.se

http://cuitelinnea.blogg.se

http://cuitelinnea.blogg.se

#22 - - CAISA:

Håller tummarna för Sverige nu ;)

#23 - - pelle:

Vadå så du vill inte ha en systemkamera i skallen!Pyttsan!

#24 - - Amanda:

Svar: Jag håller med, Stockholm är superhärligt! :)

#25 - - LoEm:

Ser du min nya design? Vad tycker du om den ?

Till top