Marknad

Hallå alla söta!
Har ni haft en bra dag idag? Min började inget vidare, hängig & huvudverken ville inte ge sig.

Men efter när jag kom hem så hade min älskling förberett en liten överaskning.
Han tog med mig på en liten promenad i detta underbara väder (översättning: pissigt varma vädret).
När vi började närma oss ABB arenan så var det en marknad! Dock inte den på bilden, glömde ta kort på marknaden, men den var precis där bilden visar.

Vad är inte en marknad utan svett-varmt väder med folkmassor och massa flott lukt?

Fick med mig hem 3 par örhängen och solglasögon! Åt lite god thai mat och jag fick för första gången se Langos på nära håll och dessutom smaka. Spännande kan jag säga! Nej, men kvällen var riktigt mysig, tycker det är lite småskoj att titta på de olika stånd som finns längs vägen.

Har även tänkt på en sak, när det vankas för marknad, är det något speciellt rop på fjortisar?
Varenda gång jag varit på marknader så finns dom överallt, som insekter svärmar dom runt rese-tivolit och deverse munk-stånd.
Varför ser jag dom inte annars? Gömmer som sig i deras rum och testar olika hotpants och sprayar sig höga på hårspray?


#1 - - Sara:

Hehe. Okeej. :D

Haft en bra dag?

Vi ha varit på travet och kollat lite=) och sen blev de varm nyponsoppa när vi kom hem. :D Hee. :D

Göra ikväll?

#2 - - ♥ Sandra ♥:

ja, det var jätte gott! :) i helgen ska jag bara njuta av det fina vädret och må bra :)

#3 - - malin:

Vad härligt ! :)



Den har varit suverän utom det jättekassa vädret :)

#4 - - Sanna:

hahaha jag är en riktigt twerd så har sett den rätt många gånger. Jag läntar så till new moon filmen att jag snart kreverar! Men snart kommer ju trailern iallafall!

WOHO!



pussis

#5 - - Hanna:

okej kuul :) Jag ska rida ridlektion och sen så ska jag nog bara ta det lugnt och sola. Du? kram

#6 - - Kan Dee Drawings:

Åh tusen tack, du anar inte hur glad jag blir! :)

#7 - - MissCM:

sv: hehe, nääe, jag bor inte i Västerås. :)

#8 - - SARA:

Jag och pojkvännen ska till USA om en månad :) Det blir Boston, New York och Martha's Vineyard :) Ska bli superkul! Kram

#9 - - Anna:

hehe ja det är skoj :P tackar, vet dock inte om jag ska behålla den

#10 - - Jenny [Fotoblogg]:

Åh marknader är ju alltid härligt (iaf om det är bra väder)!



sv: åh men tack så otroligt! det ska bli! hihi :D

#11 - - Bitterfitta:

Tack för din kommentar! Alltid kul att det blir lite diskussion kring viktiga ämnen :)

#12 - - Sandra:

Jaså du fick med dig lite hem alltid kul :)



Puss

#13 - - Makrill:

Haha tack så mkt, bara det, att det inte är jag ;P

Borde du ju veta vid det här laget snyggo ;)

Det är ju min syster, Enya!



Ha en bra dag i det vackra sommar vädret :)

Kram!

#14 - - Martina:

Allt bra ?

#15 - - andrea:

sv: ja men nu vet jag inte om jag ska köpa den, många har sagt att den inte är så bra som dem säger, vi får se! vad händer i helgen? :)

#16 - - anne:

Japp! Och smetar idomin på läpparna! ;)

#17 - - Sofia:

Svar: ja det var verkligen jätte mysigt och vädret kunde man ju inte klaga på!

#18 - - Maria:

Marknader är alltid roligt :D Även fast man sällan köper någonting så är det så kul att bara gå runt och titta.



Svar: Just nu är det bra med honom. Operationen och allting gick riktigt bra, och han ville knappt åka hem från sjukhuset när det var dags. :P Lite tråkigt bara att han inte får bada på halva sommarlovet.

#19 - - Maja:

SV: kul med marknad, Hur har din dag varit idag då? :)

Till top