Det var inte så farligt

God eftermiddag bloggen!

Som ni vet var jag hos tandläkaren imorse. Gud vad jag var närvös! Fast det gick snabbt över ganska snabbt när jag hittade dit. Tandvården låg nämligen i samma hus som vårdcentralen, vilket betyder att jag får snabbt med vård om det skulle behövas.

Hur som helst, min nya tandläkare var jättetrevlig! En dallmas med en härlig dialekt. Dessutom, sa han att mina tänder var "skeeta bra". Ja, det var ju roligt att höra, det vill säga inga hål!
Mitt besök där gick smidigt och snabbt. Efter det var det ärenden. Skönt att få det överstökat. När jag sedan kom hem så somnade jag i soffan. Nu är jag jättehungrig, blir väl wokade grönskade med nuddlar!

Måste bara säga att vädret här i V-ås är jättemysigt! Det har regnat massor och det luktar så gott ute. Love it!
Jag är en riktigt regn-människa! Älskar regn, tycker det har mysfaktor big time!

Någon mer än jag som älskar regn?
 
#1 - - Anonym:

Grattis!



Tack så mycket!



Vad har du för dej? =)

#2 - - LoEm:

okej :)

Jag har pluggat,jag ska baka snart ;)

#3 - - marie:

Det är bara bra, hur är det själv?? Åh jag gillar oxå regn, fast det haglade här idag till och med :S

#4 - - fanny:

det är lite mysigt men det är inte så härligt om man har höga klackar och en as tunn jacka som jag hade sist det regnade :P

#5 - - Michaela - Bloggdesign, foto m.m!:

Hoppas att du får en bra Måndag-kväll :)

#6 - - elin:

fin design, har du gjort den själv? ;D

#7 - - LuxuryPink - en blondins syn på saken!!:

nej sol ska det va :)

#8 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

Jag hatar regn (A)

#9 - - C:

sv: grattis! men jag tyckte filmen var grym, men boken var bättre för i filmen händer allt så snabbt!

#10 - - rebecca:

Hejdu !

Bra blogg,

haft en bra dag ?

kram

#11 - - anna:

haha men varför då säga först att de inte är snyggt?

#12 - - isabell:

nej jag älskar inte regn :P

#13 - - Heyli:

ja det tror jag med, ligga och krama den i soffan framför en film :) om dom inte luktar förstås.. haha

#14 - - LIFE BY Marielle:

Älskar bara regnet när det smattrar mot fönstret på sommarkvällar när man ska sova! =)



Grattis i förskott menar du:P tack ändå! min helg var lugn och skön, din då? pusss

#15 - - anna:

oj förlåt!!! har läst fel hela tiden. tyckte det stog att du itne tycker de är snyggt . FÖRLÅT! Hoppas de är lungt, de går lite ort när ja läser ibland förstår du.

Ber om ursäkt

#16 - - Erica,:

skönt att det gick bra! =) jag gillar regn :D

#17 - - Ida:

älskar och älskar, men jag tkr att det kan vara mysigt när det regnar. Sen tkr jag att det är skönt att träna (springa och orientera) när det små duggar, spöregn kanske inte är att föredra dock :P

Gå gärna in på min blogg och läs dagens barncitat, barn är för härliga!

Kram!

Till top