Min arbetskamrat Vanheden!

Ja ni ser mina skills på paint. Det blir fasen inte snyggare än såhär!

Nu är det såhär, på jobbet har jag en jobbarkompis som heter Lennarth. Jag lovar och jag menar verkligen lovar att han låter exakt som Ulf Brunnberg. Ni vet, han som spelar Vanheden i Jönssonligan.

Nu till det jag skulle komma till. Efter att ha hört branbilar åka förbi fönstret så vände jag mig om och kollade ut vad det var. Tydligen så hade det hänt en olycka i korsningen. Samtidigt så hör jag Lennarth säga (på ett väldigt "vanheden-aktigt" vis) Shit! Blev någon skjuten tro?!
 
Ja... Fnisset var inte långt bort kan jag säga.
#1 - - andrea:

sv; haha ja, men det kan ju vara skönt att vara hemma ibland, eller hur? :)

#2 - - Emma:

dom är supergoda:)

allt bra med dig idag?

#3 - - rosali:

sv: ah men det låter ju trevligt i alla fall



ha riktigt tur så jag börjar inte skolan förrän kl 1, riktigt nice :)

sen förmodligen träffa kompisar efter skolan

själv ?



http://livetenligtrosa.blogg.se

http://livetenligtrosa.blogg.se

#4 - - sara:

Härlig blogg.

#5 - - *Nicole*:

hahaha :) inte kul med olycka men din jobbarkompis :)

#6 - - siri:

Friidrott ")

Kram!

#7 - - Anna j.:

Värsta painskillzen :D

sv: oj, kåwwl gubbe x'D :3

#8 - - pelle:

Lyyysande SiKKahn! ;D jag vill också känna en Vanheden copycat!

#9 - - Melina:

haha bra skilles i paint ;)

#10 - - Jenny:

sv: åh tack! jag kan säga att det var total sommarkänsla den dagen :D



sv: haha åhh, jag var kär i vanheden när jag var mindre ;D

#11 - - Badfiorna:

Tack! Ja visst är det. :)

#12 - - Anonym:

sv: Tack! Jag vet. :)

Haft en bra dag? :)

#13 - - johanna:

Åh vanheden han är så bäst :)

#14 - - Anonym:

svar: tack! :D

#15 - - Linn:

"Har länge suttit och funderat på det där med att tjäna pengar på sin blogg.

Jag tycker så klart inte det är fel men när blev blogg ett jobb, eller är bloggare de nya arbetslösa?"- lmo.blogg.se



Vad tycker du?

#16 - - Ebba:

Sv. Dom hittade henne. Hon hade gömt sig efter ett bråk.

#17 - - Angelica:

Sv: jaaa:/... haha , gud va kul;)

#18 - - jenny:

söt blogg!

#19 - - hilda:

Haha!

#20 - - Randy:

Vilken härlig hårfärg du har!

Till top