Tandläkarbesök

Yes, kommer ni ihåg mitt inlägg som jag skrev några veckor sedan? Om att jag fick en kallelse till tandläkaren.
Det är imorgon. Usch, läskigt värre! Är inget fan av att gå dit, men hellre det än inga tänder alls.

Någon mer än jag som är lite små skakis för tandläkaren?
#1 - - Rebecca:

Sv: Japp allt är toppen med mig med ;)

#2 - - Johanna:

Jag är också alltid vettskrämd när jag ska dit xD Men egentligen.. va kan hända?

#3 - - linnowa:

SV: Näep, min helg har varit sämst, as usual. Din helg då?

#4 - - MALIN - Amor Vincit Omnia:

SV: ja visst är den :)



jag har haft en mycket bra helg, hur har din varit?

#5 - - marie:

Tackar :D joodå bara bra, har du? kramar!

#6 - - SARA:

Jag tycker det är rätt trevligt o gå till tandläkaren, man känner sig så fräsch i munnen efteråt :) Kram

#7 - - LoEm:

Godmorgon!

Vad ska du göra idag då?

#8 - - Anonym:

min helg har varit kanon :D din då?

#9 - - Martina:

här har du en till som inte är ett dug förtjust i tandläkaren. huvva!



Hoppas de kommer gå bra för dig idag...lycka till

#10 - - Vilja:

Svar: aha :) Nja jag gjorde inte så mkt, pluggade lite och var med vänner :)

#11 - - Erica,:

det kommer att gå bra! =)

#12 - - Makrill:

Hihi tack så jätte mkt :D

Hade du en fin helg snyggo?



Ha en bra dag ;D

#13 - - - Hanna:

Jag jobbar i butik...

#14 - - Ayla Catpaw:

"Åh! Filmen verkar spännande!

Föresten! Fick tillbaka kuvertet med proverna, det saknades frimärken, men jag har postat det nu på nytt! :)





Puss!"



Jo det är den ^^ fast jag började gråta efteråt, fick lite av en chock. :S

Haha okeje tack så mycket, då får jag se om jag fått hem dem imorgon då :D är i Norrköping fortfarande hehe. XD

#15 - - Lilli:

jo tack helgen blev jätte lyckad :)

själv ?

Till top