Spider Man 3

Hej sötnosar!

Att jag blev illa berörd av mitt eget inlägg tidigare tror jag att flesta av er förstod? Hur som helst, behövde gå ut och gå en sväng.
Lyckades få med mig karln min ut på en ännu en lång promenad. Härligt att vara ute i det sköna vädret. På hemvägen gick vi förbi ICA och handla hem en dricka och en daimkaka.

Hyrde även en film, Spider Man 3 som ni ser. Ganska tråkig om jag ska vara ärlig.. Ni vet, rörig och det hände så mycket som man inte fatta. Ja, kort sagt, not my cup of tea..

Nja.. den får 2/5. Då är jag generös!
 
#1 - - Miscela:

SV: Jag med! Hoppas bara att jag får tag på biljetter!! Synd att de ska vara så dyra bara =(

#2 - - Zäta:

jag gillar bara första spiderman filmen :)



hemskt i det förra inlägget. fattar inte heller hur man kan dömma en 17 åring till döden! :S

#3 - - LoEm:

härligt :) jodå, mitt valborg var också bra :)

#4 - - SNACKERS:

oj jag som vill se den, kanske ska undvika det xD

#5 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

tråkigt att den inte föll dig i smaken, vill dock se den för har inte hunnit göra det ännu

#6 - - Linda:

Hej hej!

vad gör du idag?

#7 - - daniella:

åh, spiderman! helt okej filmer om man frågar mig..

#8 - - jenny:

sv: Spiderman är ju bra!



Tack detsamma:)

#9 - - ❤ Arissa ❤:

Heh jora jag överlever ^^

Hur é det med dig sj då? :) <3

#10 - - Anonym:

bra blogg, kommentera min gärna också!

#11 - - tove:

Tack så mycket :) Hafte en bra dag?



Kraam

#12 - - Ävelicious:

nej det var tydligen någon som var efterlyst som hade sprungit från bilen,så dom letade efer personen. det var vad dom sa när vi ringde iaf :P

#13 - - CASSANDRA:

sv; visst är den ;D



kram

#14 - - Sissi:

sv: Jo, allt bra! sj? jag tycker också om lila väldigt mycket =)

#15 - - jenny:

sv: Ja det kan bli så med uppföljare att de inte håller måttet som den första:p



Kram

Till top