Söndag..



Idag är en sådan dag då man inte riktigt orkar med något.
Så idag ska jag bara pyssla om mig själv. Ta ett långt bad & bara känna sig riktigt snygg inför morgon dagen.

Vad hittar ni på idag?



Fireflight, good shit!
#1 - - Felicia:

Sv: Okej

#2 - - °•S O M M A R U N G A R N A•°:

SV: HÄRLIGT! Jodå, med oss är det toppen! ;)

Vad har du gjort idag då sötis? :D

KRAAAAAAAAMAR!

#3 - - J e n n y:

Okej :)

Igår var jag hos en kompis och tog det lugnt, ikväll blir det gossip girl, ahha. Själv?

#4 - - Amanda:

Im back ;)

Jo vi har flyttat nu :) Åker hem till hemstaden över sommaren så.

Har du gjort över helgen då?

#5 - - pelle:

jag väntar på att du ska uppdatera ju! ;P

#6 - - Rebecca:

Idag har jag haft dansuppvisning ;)

#7 - - hanna:

tack ! det värmer ! <3

#8 - - mia:

sv: tack :D.

åh nu gav du mig en ide ska också ta ett långt bad och pyssla om mig sj lite hihi

#9 - - Martina:

Ja jag har varit arbetslös i snart ett halvår så as gött att de börjar rulla in lite möjligheter :) Haft en bra helg?

#10 - - sofie:

sv; tack och de hoppas jag med!!

härligt! händer imorgon då?

#11 - - millie:

jo det var ganska läskigt :o

#12 - - Johanna:

Ja, mer helg vore inte alls fel =)

#13 - - Erica:

Svar: Ja, Schyffert är riktigt duktig och underhållande! =D



Puss!

#14 - - Miss0 - svensk tjej i Oslo:

Hehe, ja lite sött är det väl. När min faster var och hälsa på förrut så tog Vincent en 100 lapp av henne. Så sprang han runt på tomten och hon efter. Det gillade han =)



Min dag har varit bra. Jag har vart nere på Aker brygge och ätit god lunch med en kompis sen har jag bara slappat. har lite ångest om jag ska ut en vända nu eller om jag ska vara hemma bara. fint väder ute ju =) Tydligen är det inte lika fint väder hemma?

Själv då? Bara slappat?

#15 - - L I N A S Ä N G L A R:

Sv: Okok. Samma här. Riktigt trött. Till veckan har jag inget särskilt planerat, blir att gå iväg på några föreläsningar och sen träna lite tror jag. Själv då?



kram

#16 - - Emz:

Idag har jag joggat och övningskört lite : ) Själv?

fin bild föresten : )

Puss!

#17 - - ericaperzzon:

Jag vill också ha badkar:(



Svar: I veckan ska jag ta hand om huset typ:P Mamma ska vara borta hela veckan så jag ska väl städa, laga mat och diska;P Haha!

Vad hittar du själv på i veckan?:)



/E

#18 - - Emelie:

Det låter som en perfekt söndag :)

#19 - - Emma Inga-Maj Johansson:

Söndagar är slappa ja. Jag har legat i sängen hela dagen, haha!



Sv; Jo, det var jättemysigt :) Fast man märkte att humöret gick upp och ner när man var så trött :P

#20 - - Makrill:

Låter mysigt! =)

Ta hand om dig!

Till top