Snart så..


Den här bilden hann jag att ta i fredags innan regnet öste ner.

Hello sötnosar!
Allt bra med er idag? Med mig är det finfint. Dagen började tidigt som de flesta dagarna, sedan fick jag ett samtal. Ett efterlängtat samtal. Så imorgon har jag lite viktiga ärenden att ta tag i.

Nu tänkte jag kasta mig framför tv, sen blir det att ta lite disk.. Okej, det är massor av disk som jag ska ta mig an. Annar har inte så mkt hänt idag.

Har ni haft en bra dag?
#1 - - LuxuryPink - en blondins syn på saken!!:

sv; ne man gör det nog av ren vana...det e så skumt för man tycker ju inte ens att det e kul...dags för ett byte på bloggtoppen tycker jag!! :)

#2 - - LIFE BY Marielle:

Fin bild!

ja jag hade en bra dag, slutade redan vid 10 och när jag kom hem fick jag veta att jag vunnit kenzas pink-biljetter:)! hur har din dag varit? KRAM

#3 - - EmmaEriica:

Fin blogg du har!!!



_____________



Gillar du Jim Carrey och hans galna idéer?

Då bör du kolla på en galen video med han i min blogg! Du kommer att skratta! Kommentera gärna också och säg vad du tycker om den!





emmaeriica.blogg.se

emmaeriica.blogg.se





EmmaEriica

#4 - - Bea:

sv: vad härligt :)

- Jodå min dag har varit bara bra

Gör du för ngt nu d?

#5 - - Michaela - Bloggdesign, foto m.m!:

sv; det låter himla bra :D joda det har jag me d:D

#6 - - Anonym:

svar ; tackar ! :)



min helg har varit toppen , själv ? :)

#7 - - Emma:

jag har haft en bra dag:)

#8 - - Sandra:

Vilken vacker bild :)



Puss

#9 - - marie:

Tackar :D Vilken underbar blomma!

#10 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

sv; Jaa, det har jag. Har du? :)

Puss

#11 - - Fanny:

härligt. inte alls mycket bara ta det lugnt, du då? :)

puss!

#12 - - Anonym:

det hände väll inte så mycket. ligger efter i matten så jag vet vad jag ska göra ikväll:P

du då? :)

#13 - - fanny:

det hände väll inte så mycket. ligger efter i matten så jag vet vad jag ska göra ikväll:P

du då? :)

#14 - - Rita ♥:

Fin blomma! :D

Jag har haft en jättebra dag ^^

#15 - - Patricia:

vilka vackra blommor!



kram

Till top