Sleepwalking..

Hallå gott folk!

Är det bara jag som är helt slut idag?
Tror det, vet inte varför men jag är verkligen helt slut.
Imorse kom vaktmästaren hit och skulle titta på något. Sen efter det var det ut till bussen. Sen i morse har jag verkligen kämpat med att hålla ögonen öppna, galet det här..

Ska fasen lägga mig i soffan en stund till, sen kommer nog ett lite roligare inlägg lite senare,

Allt bra med er idag då?


Många har frågat om pajen jag gjorde igår var god.
Jag kan säga att den är god, natruligtvis är egengjord mycket godare, men den funkar! Ja, för er intresserade assa! Fniss..
#1 - - LIENE:

sv: eller hur, måste skaffa hårband:

#2 - - Alexandra:

sv: jaa visst är hon söt:)



allt bra med dig idag gumman?

#3 - - emma:

haha , ja du , de gör ja me :) heltidsjobb, men de är bara kul :D

#4 - - Hannah Hale:

Sv: min helg var bra men min Onsdag (igår) var ändå helt klart bäst!:) hur var din helg då?

#5 - - LIFE BY Marielle:

Ja min dag har varit bra,fyller ju år imorgon så man kan inte annat än att vara glaaad :D gött med paj!



Ja hon är grym =) men håll utkik efter biljetterna om du verkligen vill gå, de har säkert inte släppts än! PUSS

#6 - - hanna:

sv: mummigt:)

jag åt raberber paj:D den va super god. konstigt nog var de pappa som hade gjort den, lite halv gay:p haha

#7 - - Martina:

jag känner igen mig i det där. Känner mig rätt slut jag med:/



SV: jo de är bara bra med mig annars:)



händer?



puss

#8 - - emma härnqvist/perfektion:

njae, de kunde ha varit bättre. ag har sån förfärlig huvudvärk.. borde väl egentligen slå igen datorn nu men jag är så nyfiken på vad som hänt under dagen här :) hehe kram

#9 - - samantha:

okej tack så mkt =) jo det går bra själv då =)

#10 - - anna:

Vilken kändis skulle du passa bäst ihop med på dejt?

har du inte annat för dig så kan det vara en kul grej att göra. Testet går väldigt fort :)



http://www.tiiamo.se/dmz/famedate/default.aspx

Till top