Robert och Zac är inget för Megan!

Hör och häpna!
Att Robert Pattinson och Zac Efron är världens drömprinasr just nu är väl ingen nyhet.

Men vad som får mig att höja på ögonbrynet är att Megan Fox inte är såld på dessa ögongodis för 5 öre.
Hon anser dom som omogna och inte värt att spilla tid på.
Alla  man läst om har alltid tyckt att dessa guldgossar är guldvärda och de ultimata mannen/drömprinsen.

Megan vill ha en man som hon kan ha en riktigt konversation med och har erfarenhet av livet. Att hon är tillsammans med Austin Green, 35.
Well, hon är en poäng där, varför ölsa tid på någon som inte är seriös?

Vad tycker ni?
Skulle ni vilja ha någon äldre eller jämngammal?

#1 - - LIFE BY Marielle:

Att ha en jämngammal kille funkar nog alltid, men lite äldre går nog alltid bäst för då är de oftast snäppet mognare =)



Ja min helg var dunderbra hann med både Sthlm och Västerås, din då? =) pusspådig

#2 - - Your Dream Closet:

Ja visst var de kul, man tänker ju aldrig på vart mascaran eller kajalpennan kommer ifrån :) trots att man använder det näst intill dagligen. Hade ingen aning om att de använts så långt tillbaka i tiden.

#3 - - Ella Schwarz Tryggestad:

sv: Jaa, visst är det!



Megan Fox har nog rätt! ;D

#4 - - anna:

praktiken har ja på systrarna grön vettui ;)

#5 - - josefin:

en äldre tror jag :)

men inte så mkt äldre



kolla gärna in min blogg och hjälp mej välja färg på klockan! :)

#6 - - asta:

Fin blogg :D

#7 - - Linda:

Hej!

Vad gör du idag?

#8 - - elin:

sv: hehe ja :)

#9 - - SARA:

Ja se den, den var verkligen jättebra med bra skådisar!! :) Kram

#10 - - pelle:

Vilket som, bara man får tömma sig lite.



Haha, usch... jag gick nog över en gräns där ;D

#11 - - E:

jag vill ha en äldre :D



sv:tack gumman, jag hoppas jag klara dom :D

kram

#12 - - Nati:

Vilken fin blogg du har :D



Åh Zac är snygg ;D

#13 - - johanna:

jadu det är bra med mig, själv då ?:)

#14 - - klara:

jaha, jag med faktisk, också lyssnar jag på musik :)

#15 - - oneida:

Svar: Jo den är fin =)



Det är bara bra sj?

#16 - - Sofie Gustafsson:

Jag tycker precis som Megan, jag vill själv ha någon äldre som man kan ha en riktig konversation med. Någon som har lite mer erfarenhet av livet =P

#17 - - Elsa:

Fin blogg!

Vad gör du??

Kramar

#18 - - Makrill:

Jag håller med henne! Klart man ska ha ngn som är lite äldre som man kan diskutera med och som är lite mognare :)

#19 - - ♥ Evelina H:

Nu vet jag inte hur gamal Megan är, men i min ögon så ser Zac ut som en liten pojke (och jag är 24). Robert är snygg som Edward, men inte annars tycker jag :P

Och andgående din fråga, killar ska helst vara något år äldre ;)

#20 - - Moa:

Jag kan förstå henne. Jag är inte heller sååld på dem direkt...



Killar ska helst vara jämngamla eller något år äldre. Men om de är många år äldre men det ändå känns helt rätt så funkar det väl.

Till top