Portugis + kampfisk

Att Cristiano Ronaldo är en av världens världens snyggaste karlar är inget att hymla över.

Som solen har sina fläckar har även de vackraste osmirkande miner. Till och med jag är inte alltid vacker!
Men när jag läste om Mr. Ronaldo kunde jag inte sluta finssa över denna bild på karln.

Som jag sa innan, han är snygg, riktigt snygg! Men fan kom igen! Likheten är ju lite slående?
#1 - - Malin:

Men läpparna ser ganska inbjudande ut dock!!



Tack!

Dom e köpta här i Belgien nånstanns. Ingen aning faktiskt?

#2 - - Sara:

Heh, ;)

Haft en bra dag?

#3 - - pelle:

Men... vem är vem? ;D hahah

#4 - - MissCM:

sv: hahaha, jag måste verkligen hålla med! man blir sjukt deprimerad, för att det finns så sjukt mycket man vill ha! typ, direkt! haha. :P

#5 - - malin:

Joo faktiskt :s men det har vissa fördelar :)



Joo helt okej , det vanliga bara , skola kmpisar och träning :) hur har din dag varit ?

#6 - - Maria:

tackk, drt hade jag:)

puss

#7 - - Angelica:

jag har aldrig varit med om värre smärta .. och plågan efteråt , det tog ett år tills det läkte, just när jag skulle ge upp och ta ut den så läkte det tur nog. Det gjorde så ont och bultade i örat varje dag och jag kunde inte sova på den sidan på ett helt år.. haha så .. det är ingenting jag skulle göra om !:)

#8 - - Isabella:

SVAR; Imon blir det skolan, lördag har jag inte bestämt ännu:) men vädret ska ju bli hur bra som helst så jag ska passa på att sola:P Vad ska du hitta på imon och på lördag då?



Kram

#9 - - Sanna:

Jo det har jag minsann! haha det är undewrbart =)

Jag är ocksåp sugen på o se film, kanske ska se twilight för 9:e gången? haha!

#10 - - Anna:

tack så mycket :)

#11 - - Alexandra:

sv: kul att du gillade tipsen:D



lycka till med naglarna:)

#12 - - Hanna:

Sv ; TAckar =)



Kram !

#13 - - Jenny [Fotoblogg]:

sv: haha jajamensan! har nog aldrig mött vigare :p



och det var en smickrande bild! haha :D

#14 - - Makrill:

Tack för din röst : Gulligt av dig :D



Haha ja det finns en likhet ;D



Ha en kanonbra helg kära du!

Puss och kram :

#15 - - Makrill:

... och angående "efter skolan" grejen. Så funderar jag på att antingen lyckas få en praktikplats på ngn lokal tidning, antingen här i Småland eller nere hos min pojk i Skåne. Andra alternativet är att åka som Au Pair i England. Och tredje och sista alternativet är att jobba som ett as med mina gamlingar tills jag vet vad jag verkligen vill :D haha. Vad tycker du? :P

#16 - - alec:

varför mår du inge bra ???



LOVE

#17 - - SARA:

Jaa, för mig är det inte långt kvar innan jag ska utomlands! Imorgon är det exakt en månad kvar till jag åker :) Kram

#18 - - emeli:

jo, det var ett tag sen :D men jag mår prima! dudå?

du verkade ju också ha haft en rätt kul stund när du såg den där bilden ;) hihi.



Vad händer för dig i helgen?

Puss!

#19 - - Maja:

SV: skolan, stan, ut och gå med min hund m.m. Själv då? :)

#20 - - LuxuryPink:

hahaha likt =)

#21 - - ♥ Sandra ♥:

=) hihi... ska du göra något kul i helgen? :)

#22 - - Maria:

Hahaha :D



Svar: Tack :) Dagen började bra, men slutade sämre. Bra med tanke på att det var sista skoldagen för min del, dålig med tanke på lillebrorsans lilla olycka.

Hoppas att din dag var bättre :)

#23 - - Linda:

haha bra jämförelser där!Finns säkert ett x-antal bloggare du kan jämföra den där putmunnen med,hihihihi

Tusen tack tjejen för din röst,den betyder mkt..hoppas helgen blir bra för dig.

#24 - - Anonym:

sv; okeej, vet du om hon gjorde det i linköping? :D

#25 - - sofie:

sv; okeej, vet du om hon gjorde det i linköping? :D

#26 - - Patricia:

haha oh yess

#27 - - Sandra:

äh aldrig fattat grejen med ronaldo :P



Puss

#28 - - My Josephine:

hahaha :D



s: tack :)

#29 - - Rita ♥:

Ronaldo är sjuuukt snygg! (a)

#30 - - Sarah:

Haha , snyggt!!

Till top