Lunchlåda, old school?

Hur gullig  är inte min älskling?

Här är det inga lyxiga lunchrundor på stan här inte. Här kör vi på tunnbrödsrullar & äpplen i en låda! Detta möttes jag av i morse när jag skulle iväg med bussen. Detta hade min sötnos satt ihop innan han gick och la sig igår. Gott var det ialla fall.
Lunchlådor känns idag väldigt old school, ialla fall om man ska tro de bloggare som bloggar om deras lyxiga luncher på deverse ställen. Att dom ens har råd att göra sånt varje dag.

Men idag gick det skit bra! Ni skulle bara veta, men det får ni inte. Fniss.

Måste passa på att be om ursäkt att uppdateringarna har uteblivit sen när jag började jobba där. Ni kan ju tänka er att jag sitter till 95% av 8 timmarna i en felstäld stol. Att jag har ont i ryggen är då ett faktum & att sitta ännu mer när jag kommer hem är uteslutet!

Men ni verkar klara er bra trots allt! Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag?
#1 - - Mia:

Det ser ju gott ut :P Bara för jag e vrålhungrig kanske.. :P

#2 - - zarah:

tack för din åsikt! :)

#3 - - Gaia:

Jag har haft en helt okej dag faktiskt. =) Vad kommer du att göra under helgen då?

#4 - - Modiga Malin 4 år bloggerska:

Det ser jättegott ut i dinlåda. Jag har en låda med mig när jag går till skogen på knytte. Det är supermysigt och lyxit att få en sån att ta med sig./Modiga Malin

#5 - - Amanda:

Tack :) jo det var riktigt skönt att det gick bra då man kämpat på med det!

Ja tacopaj e jättegott ;) den e i ugnen nu som bäst!



Vad snällt av din pojkvän att han gjort en gullig lunchlåda åt dej :) det där är mycket mera romantiskt än utelunch! :D

#6 - - Emelie:

sv, haha mjoo ;D

Tack så mycket :D

Kram<3

#7 - - najjo:

egentligen är det ju ganska onödigt att bränna massa pengar bara för att äta på returang varje dag, det kan väl vara lika gott med tunnbröd? ^^,

#8 - - Sofia:

Svar: Jag ska nog bara ta det lugnt och umgås med kompisarna hela helgen! Vad har du inplanerat då? :P

#9 - - Sarah:

har inte haft lika bra men good for you ;) hihi



Nä jag älskar Linköping å LHC men bor i Finland:)

#10 - - Felicia:

Sv: Eller hur ;)

#11 - - emma:

amen sån fin matlåda (:

#12 - - Hanna:

sv: jag tycker åxå det är jätteintressant! ;)

#13 - - emma härnqvist/perfektion:

så himlans mycigt att ha hemmahelg med älsklingen.



här blir de liknande ikväll.. vi kollar på nyheterna nu och jag kikar kommentarer :) sen blir det bride war, sett den? puss

#14 - - sandra:

Visst är dom! Älskar högklackat!

#15 - - EmmaWictoria:

jodå det är bra :) själv?

puss!

#16 - - thesshanning:

Svar: Men oj, vad hemskt :( Beklagar sorgen, givetvis behöver du inte berätta om du inte vill men vad hände honom?



Kram! <3

#17 - - Anonym:

sv: Hehe okej. Jo allt är bara bra här, själv? =)

#18 - - Martina:

sv: Hehe okej. Jo allt är bara bra här. Själv? =) P.S glömde att skriva namnet och det första gången, haha.

#19 - - Alexandra:

eller hur :)

#20 - - pelle:

tja!

såg att du var på startsidan! kände igen det inlägg direkt ;D fan vad nördig man är, höhö.



old school är cool school, om du frågar mig ;D

#21 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

sv; Hihi! :D

#22 - - Heyli - Vinn presentkort:

va gulligt med lådan, och en festis!! gott :)



tack för frågan, fråga gärna mer om du kommer på nåt :)

#23 - - Patricia:

haha va söt



jag hade my little pony lunchlåda när jag var liten

#24 - - Marielle:

Vad vill du läsa om och vad är det som gör att en blogg blir så speciell tycker du? :-)

#25 - - Maria:

till turkiet ;d

puss

#26 - - elsa:

Fin blogg! :)

#27 - - LoEm:

Titta gärna in på mina bilder som jag precis fotade med kameran :)

#28 - - MissCM:

sv: haha, jaa! men när man har tråkit och inte har något att göra så är det roligt att läsa igenom allt, då rinner tiden iväg :P

#29 - - annii:

Gott

#30 - - Trees:

Fan va hungrig jag blev..

#31 - - Ellinor:

naaw,vad gulligt :)

Till top