Lördag

Underbara väder!

Haha, känns verkligen som man bara skriver om vädret vi har fått.
Vet ni en till sak man ska passa på att göra medans det är fint väder? GRILLA!
Så gott!
Hoppas att Tonys kusin kan komma hit också, skulle vara sjukt roligt.

Hur som helst, måste städa här hemma. Missade ju det i torsdags så det får göras idag istället.

Juste, blev veckans blogg hos Tove. Riktigt roligt faktiskt. Hon verkar vara en riktig pärla.

Tänkte även dela med mig av en riktigt bra låt! Har ingen aning om vad det är för grupp, utan en låt jag snubbla över när jag var inne på youtube.



Vad tycker ni om låten?
#1 - - Linda:

Svar: Ja det är jätte kul med konståkning. Du borde prova. Men när jag var liten uppskatade jag det inte lika mycket som jag gör nu, vilket är lite synd efterom jag kanske skulle jobbat hårdare, men vem vet?

#2 - - Linda:

Svar: Ja jag har läst alla böckerna 1 har jag läst 2 gånger på svenska och är nu inne på 1 boken på engelska. 2 an har jag läst 2 gånger och trean 1 gång och 4an 1 gång på engelska och en gång på svenska men jag tycker att 1 an är helt klart bäst:D sj?

#3 - - Sofia:

Svar: Vet den bilden är underbar, blir lite glass sugen när man ser den.



På vintern har jag jobbat som reseledare/guide i Österrike och på sommaren driver jag ett eget glasscafé.



Vilka är det som sjunger låten?

#4 - - Jag och fotbollsspelarn:

Åh va gott med grillat! ha en underbar kväll :)

puss

#5 - - RIVETS:

sv: ja verkligen! :O

#6 - - Hanna:

Sv: Tack så mycket!



Jo, jag hänger med i det du skriver. Du har helt rätt! Det är helt sjukt att de försöker stoppa en utveckling som har hållt på i tio år, genom att bara ändra lite lagar och inskränka på vår integritet. Vi tänker inte ge oss, eller hur? Våga fildela!



Låten som du la upp är inte riktigt min stil... :)

#7 - - Anonym:

hehe , ja den har varit bra .. och tack..

#8 - - Lina:

hehe , ja den har varit bra .. och tack..

#9 - - elin:

sv: det är en bra fråga.. ska vara med kompisar, kanske sommarjobba, får se lite vad som händer och så vidare :)

#10 - - Ella:

sv: Vi spelar svensk punk! :)

Kram!

#11 - - daniella:

låten var helt okej :) härligt med fint väder med!

#12 - - Mill:

"Music used

Anberlin - Breaking (New Surrender)

-credit music- X-Ray Dog - Shadowman (Dog Eat Dog v1)"





postat i informationen till klippet :)

#13 - - Frida:

Jo, det är nog ganska många som skriver om vädret, men det är ju verkligenb en stor nyhet! Så underbart fint det är ute nu!

#14 - - Foki:

vacker bild :) och ja, låten är jättebra ^^



// ha en toppen kväll :D

#15 - - MissCM:

sv: ja, jag har också alltid gillat henne! och hennes personlighet är ju så underbar! :D

#16 - - Maria:

Svar: Verkligen!



Jag har märkt att mina inlägg för det mesta kretsar kring vädret nu för tiden också, men hur kan man låta bli att skriva om det när det påverkar en så väldigt? :)

Håller med dig om det där med att grilla. ;) Här har det grillats tre dagar i rad nu. Haha.

#17 - - Nikki:

sv: åhh vad mysig!

Ja idag var jag ute med mian kompisar och imorn vet jag inte än! <3

#18 - - Sofia:

HejsanHoppsan :D<3

Super snygg blogg du har (aa) :)<3

#19 - - MALIN - Amor Vincit Omnia:

SV: tack :) men vi losa, stenhååårt.. eller med 2-1 men gaaah nej kan inte prata om matchen, domarn var helt CP och jag ville slå sönder honom :P

#20 - - MOA:

sv: Åh tack, :)

#21 - - Anonym:

tack tack :D

#22 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

åh härligt väder =)

#23 - - Anonym:

fin blogg hörru:D

du kanske kan kolla in min blogg oxå,och skiva PRECIS vad du tycker om den?:)(de är en skvaller blogg)



http://femsmultron.blogg.se

#24 - - nathalie:

kolla in min blogg :D

#25 - - Moni:

hehe, jo men de brukar bli så., man får ta en sak i taget då blir de oftast roligast :) jag tog de lugnt hehe, haft en bra helg annars?

#26 - - hannah o lindah:

fin blogg :;D

#27 - - Sofia:

fin bild! :)

#28 - - lovisa:

älskar trädet=)

#29 - - Petra:

det är såå härligt att kunna ta fram grillen på våren och fixa god mat! :)

#30 - - nellie:

vilken fin bild ;)

Till top