Kleptomani..

Nu har jag skrivit väldigt mycket om min lilla skrutta den senaste tiden.
Men jag bara måste berätta vad som hände idag!

Ni som följt bloggen vet att min hund har visat tendenser till kleptomani. Det vill säga att hon plockar med sig saker hon hittar & "gömmer" det i sin säng.
Idag var inget undantag.. När jag såg en nagelfil, något som inte skulle ligga där, hitta jag hennes gömma.

Till min förskräckelse hitta jag även min ring där, något som jag vet låg på mitt nattduksbord innan jag gick och la mig igår.
Ja, jag blev tvungen att ta av mig ringen eftersom T hävdar att jag är våldsam i sömnen.
Hitta även mitt halsband jag fick av min lillasyster & heliga Maria-broschen.

Fasen, jag får börja låsa in mina värde saker från min hund... 

 
#1 - - sanna:

SV: det har jag inte tänkt på så mycket :P

#2 - - andrea:

sv: va gjorde hon :o min va electra hihi :D

#3 - - Emma Inga-Maj Johansson:

Ikväll blir det sjuktslappt framför Robinson. sj? =)

#4 - - Joakim:

Hihi, tack! :) Vad gulligt sagt av dig! :) Hur är det med dig då?

#5 - - Emma:

haha vad gulligt:)

#6 - - Emma:

spelar nåt tv spel!

#7 - - Elin:

Brukar aldrig vara något allvarligt, men vi har en tendens att reta upp oss på småsaker som sedan blir gigantiska.

#8 - - EmmaEriica:

Åh! Va kul att du tyckte de :)



Frågestund #2 kommer snart så förbered gärna med massor av frågor :)



puss!

#9 - - tess:

hehe vilken hund ;)

#10 - - Alex:

Sv: man ska väl inte klaga på en dag i sthlm. Själv då?

Men du ska var glad hon inte sväljer dina värde saker, då hade det ju vare lite värre... Får hoppas på en fortsatt bra dag:D

#11 - - Lexie:

ja det var riktigt dåligt...



oj vilken hund du har :D



#12 - - rosali:

Sv: tack så hemskt mkt ! :)

fin blogg förresten :)



Min dag har varit jätte bra själv? :)



http://livetenligtrosa.blogg.se

http://livetenligtrosa.blogg.se

#13 - - Linda:

Har du haft en bra kväll?

#14 - - Elin:

inte mer än en månad, kanske två. Men det är verkligen en bra blogg!



Puss!

#15 - - Jossan:

Tackar :)

Ikväll blev det en sväng över till brorsan, mycket trevligt med andra ord :)

vad har du själv gjort?

Puss!

#16 - - stiiine:

sv: jag jobbar som servitris på vissa helger och så, det är i norge så jag åker hit när jag känner för det typ :)



Haha vilken go hund haha :P , min katt burkar sno mina bh inlägg och sånna saker.

#17 - - Weakzi - tänkvärt & läsvärt!:

Västerås, gud så trevlig stad! :) Rappestad har jag ingen aning om vart de ligger, så mkt utforskar jag min egen stad :D

#18 - - Sara Johanna:

Haha, vilken hund du har :-) tur att det är bara saker ifrån dig än så länge som hunden din har tagit.



Allt bra? Haft en bra helg?



Kram kram

#19 - - Bettan:

Gissa gärna vem som är Veckans Kändis på min blogg så kan din blogg få synas på min:)

#20 - - Gaia:

SV: Allt är bra med mig fast jag är lite trött. =) Vad Har du gjort i helgen då?

#21 - - Sandra:

haha, söt hund. haha. eller kanske inte?

#22 - - Emelie -EmeliesPlace:

haha söt hund :P

#23 - - JULIA AMANDA:

Hahaha, vad rolig ovana din hund har. Vi har ju kennel och då får man också se till att ha dörrar låsta in till sina rum!

#24 - - Jenny:

haha, vilken busvovve!

#25 - - Maria:

Hoppsan, vilken liten tjuv du har... Men ändå charmigt på något vis.

Tur att hon inte råkat svälja grejerna i alla fall! ;) Det hade ju varit lite värre.

#26 - - Anonym:

I helgen så festa jag med killen å hans polare. Sen jobbade jag natt och gick av 7.15 imorses.

Hur var din helg?



Kram

#27 - - ericaperzzon:

Bushund:P



Svar: Tack så mycket:) Jodå jag hade en helt okej dag:) Hur var din?



/E

#28 - - Lina:

Tack :) Ja, det är hon verkligen och hon var superbra live också, härligt :D

#29 - - Melina:

sv:tack,de kostade 450 totalt.

ha en bra dag :)

#30 - - LIENE:

sv: hittills har jag haft en bar dag, hoppas du med:)



haha, din hund är en liten tjuv då:D

#31 - - Erica:

Svar: Okej, vad bra att du hade en bra dag! =) Igår kväll så blev det en lugn hemmakväll. Jag har pluggat så mycket den senaste tiden att jag var helt slut! Vad hände själv då? :-)



Puss!

#32 - - L I N A S Ä N G L A R:

Haha gulligt att hunden nallar grejer från dig :)

Sv: Ah ok va trevligt :) Jo allt är bra, är trött som tusan bara så tänkte ta en powernap precis :P Allt bra med dig då?



kram

#33 - - bbellahh - allt i ett:

Sv; Ja, jag bryr mig verkligen inte, personen som kommenterade måste ju bara vara avundsjuk + att ingen är perfekt, inte jag heller. Så äh, jag bryr mig inte :)



Haha, rolig hund alltså! Men läskigt då man kanske behöver nåt och sen bara är det borta!

#34 - - ♥LINN ♥:

Haha, ibland skiter jag också i att läsa och kollar bara på bilderna. HIHII!



vad gör du?

#35 - - Susan:

Tack Tack Tack du äger :) <3

#36 - - Erica,:

Haha vilken söt hund :P

#37 - - millie:

fin blogg :)

#38 - - BJERNHAGEN:

aw, tackdu! :D

#39 - - pelle:

haha, inte bara jag som har knepig husdjur ;D hoho

#40 - - Johanna:

Min dag har varit underbar...synd den är slut snart =( själv då?

#41 - - Miss0 - svensk tjej i Oslo:

Haha cool hund ;) Min hund är en sån där som snor sedlar av de som kommer på besök haha.

#42 - - jess:

Vilken galen hund, läskigt alltså!

#43 - - MissCM:

hahaha, låter som att du har en underbar hund! ;P sådär brukar morsans hund också göra! :P

Till top