Islands bidrag - Is it true?

Yohanna är född i Danmark, men flyttade med sina föräldrar till Island när hon bara var två år. Där upptäcktes hon av sångläraren Maria Björk som erbjöd henne en plats i en musikskola och på den vägen har Yohanna nu vandrat fram till en plats i Eurovision Song Contest.
Ja, det var lite fakta om tjejen som sjunger denna ballad, gå in här om ni vill läsa mer.



Min favorit från dagens semifinal!


#1 - - LuxuryPink - en blondins syn på saken!!:

sv; ja missade alla bidrag :/ men men, jo det e ju kul att hon gick vidare även om man tycker låten e kass...

#2 - - EmmaEriica:

:)

allt är bara fint med mig. hur är det själv??





puss!!

#3 - - emma härnqvist/perfektion:

roligt med lite fakta, inte bara twilight som intresserar dig, hehe.



skäm-å-sido: har kollat på delar av de.. riktade mest fokus på desperate såklart.



själv?

#4 - - Ida:

sv: ja jag tyckte oxå att Island var rikigt bra!

#5 - - Nina Kartal:

kolla in mina bilder, dom är uppe strax! :D

#6 - - Du vet inte:

Tjenare



hoppas allt är bra



vad säger du om att följa varandra via blogglovin?



Min blogg e riktigt jävla grym o din ser intressant ut?



Så vad tycker du om min idee?



Kram M

#7 - - Sandra:

Ja hon var riktigt bra! :)



Puss

#8 - - I Z Z A H ~ S V A R A R:

inatt har jag data nördat mej spela poker bla. vad sker idag onsdag då ?

#9 - - andrea:

jadå, de har varit bra. men jag är sjuk idag :)

#10 - - Tobias:

Huvudvärken är borta :D go morgon!

#11 - - Liene:

hon var ju bäst:D men gillade rumänien med.

#12 - - Intenso:

hon var bra :P

#13 - - Melina:

missade se semifinalen!

#14 - - Caroline, LINA FRANKღ:

Visst är dom fina :) Hoppas du får en fin dag!

#15 - - Linda:



Gomorron!



Hoppas du får en bra dag :)

#16 - - simone:

haft en skön morgon? =)

#17 - - LuxuryPink - en blondins syn på saken!!:

sv; ja har oxå för mej det...men ja har alltid skrivit så...är väl en nolla som inte hade nått annat att klaga på, tyvärr finns det alldeles för många sånna!!

#18 - - MALIN - Amor Vincit Omnia:

SV: aha okej :) hmm ikväll ska jag inte göra mycket, se på extreme home makeover :) du då?

#19 - - Emelie - EmeliesPlace:

min favorit också :)

#20 - - Ebba:

Jag gillade också henne, hon var bra.

Till top