Idag är en riktigt bra dag.

Hallå allihopa!

Har ni haft en bra dag i detta regniga väder?
Jag har haft en riktigt jättebra dag! Härligt när vissa dagara bara är jättebra. Idag efter praktiken var jag iväg på en arbetsintervju för ett telefonbolg.
Gissa vad, jag fick jobbet! Så imorgon ska jag dit igen för min första arbetsdag. Ska bli spännande att se hur det går. 

Jag har tänkt på en sak på den senaste tiden. Fasen vad jag är rik på erfarenheter. Jag menar, jag har jobbat som utställningsvärdinna, extraknäckat bakom en teater, jobbat på bemaningsföretag, reklamutdelare & nu telefonjobb. Finns ju mer på listan där jag gjort praktik, men det räknas inte riktigt.

Jag är verkligen glad över det jobb som kommit i min väg, tack vare detta vet jag vad jag vill arbeta mer med & vad jag ska undvika i framtiden. Därför är det så roligt att vara ung, man kan testa på olika saker. När man är äldre är det kanske inte lika lätt.
Jag är glad över att jag inte har kört fast på ett jobb utan har fått möjligheten att testa på många olika. 

Har ni fått möjligheten att få testa på olika jobb ni också?

#1 - - Anonym:

ja :)

#2 - - johanna:

grattis till jobbet =)

#3 - - Fannie:

Akta dig för telefonförsäljning bara, det kan sluta (och det gör det också alldeles för ofta) med 0 kr på kontot den 25e, livsfarligt om du frågar mig.. Testa och se hur det går dock, du kanske är en stjärna! Jag gör det då aldrig igen!



Lycka till!

#4 - - Michaela:

åhh tack så mycket!:D

#5 - - kim:

Ja verkligen. Det funkar bäst i slutändan. Så länge man vet hur man faktiskt ska köra racet. Antar att det föreligger en hel del förvirrning hos människor om sådant idag, dessvärre.

#6 - - sandra:

#7 - - sandra:

okej, vad kul.. :) vad vill du jobba med då?

#8 - - Ida Björck:

vad kul, jag har också fått chansen att testa på lite olika slags jobb :) men inte det jag nog helst vill jobba med, vilket är journalist ;D haha

#9 - - LuxuryPink - en blondins syn på saken!!:

söt du e :)

#10 - - Sofie:

hur har dagen varit? :)

#11 - - sandra:

okej, det låter ju kul =)

#12 - - Jenny:

Nej Grattis till jobbet!! Vad skoj!

kommer du möjligen till linköping i helgen?

Puss<3

#13 - - Makrill:

Åhhh vad kul! :D Duktig du är!



Puss

Till top